Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 RONIN VS. FUNNYLIN största hat fighten på sajten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 RONIN VS. FUNNYLIN största hat fighten på sajten? Det är jag som sjunger och har skrivit halva texten, det har jag inte sagt än kom jag på. Ronin hjälpte mig med texten, det uppskattas. Skulle pussa den håriga apan om han var här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är jag som sjunger och har skrivit halva texten, det har jag inte sagt än kom jag på. Ronin hjälpte mig med texten, det uppskattas. Skulle pussa den håriga apan om han var här. Är det du som sjunger? du låter som en invandrare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Alltså jag har inget emot Funnylin... han rimmade på "logga in" What The Faak alltså @ HOWHOW: Du är apan! Redigerad 20 juli, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är jag som sjunger och har skrivit halva texten, det har jag inte sagt än kom jag på. Ronin hjälpte mig med texten, det uppskattas. Skulle pussa den håriga apan om han var här. Meh. Jag har ju redan börjat på min diss, och nu säger du att det var du som körde den där... Fubbare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Är det du som sjunger? du låter som en invandrare Jo, han gör ju det.. Speciellt när han sjunger denna delen: "Varje dag när jag loggar in så får jag kärleksbrev av Funnylin Såklart jag svarar på dem, han är en god gosse peace till alla mods, jag flyger med min Rustler" Redigerad 20 juli, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har gjort låtar i guitar pro, o fixat till midi filer... men de går ju inte o ladda upp midi filer här... vart kan ja ladda upp de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Hmm.. Har aldrig hört att jag låter som en invandrare, men någon gång ska ju vara den första. Och ingen mer DÅLIG kritik nu, bara bra här tack! Det ska vara ett vänligt forum. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej förfan så är drivrutinerna till interfacet borta ' alternativ: 1.skippa att spela in och antas feg 2. använda headsetet 3. vända uppochner på rummet för att leta efter drivisarna välj själva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är inte jag som har gjort denna låten men en vän (Om det räknas): Länk.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej förfan så är drivrutinerna till interfacet borta ' alternativ: 1.skippa att spela in och antas feg 2. använda headsetet 3. vända uppochner på rummet för att leta efter drivisarna välj själva 3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 3? Ja. P-C. C'mon! Don't let down the team! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja. P-C. C'mon! Don't let down the team! Röwrk. du vill inte se mitt rum. cd-skirvor över hela skrivbordet/hyllor/sängen ska försöka. annars 2. den får blir rätt kort (20 bars) så att jag kan ladda upp den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Röwrk. du vill inte se mitt rum. cd-skirvor över hela skrivbordet/hyllor/sängen ska försöka. annars 2. den får blir rätt kort (20 bars) så att jag kan ladda upp den. Nice. Blir ngt cp bär jag tankar låten. :S Laddas bara ner 3% av den :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Haha ni äger Robocop & Ronin keep 'em coming Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Såå härligt att spela in sessions med min kompis från tyskland här är en text från våran låt "olé, cocox" han heter phillip men kallas för cocox hans del altås jag är inte bra på svenska// när vi pratar e vi hemska// men de e bara härligt// äcklar alla i min närhet// när jag pratar svenska låter de kanske dumt// i mina texter döljer sig "bara" strunt// som ni ser just nu, försöker jag "alla" fall// föröker inte låta mobbad men funkar inte alls// har bara bott i sveriga för två år// men ni ser att jag pratar svenska, de går// men hursomhelst, så kan ja prata tyska// om ni inte har hört de låter "de" som ryska// jag har en pistol i min byxa, spelar de nån roll?// om jag skulle har jag noll kontroll// genom livet jag går, utan besvär// om du stör mig, så har jag en gevär// Redigerad 20 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur fan funkar guitar pro? den vill inte som jag vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det du som sjunger? du låter som en invandrare Han låter mer som en bonne/slash/ wannabe 08 blatte /slash/ radio pratare som älskar sin röst mer än något annat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Han låter mer som en bonne/slash/ wannabe 08 blatte /slash/ radio pratare som älskar sin röst mer än något annat Eller är han bara lite sur över en bit av texten? xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur fan funkar guitar pro? den vill inte som jag vill Du öppnar låtar o trycker på play.. så välje du om du vill se hur gitarren, basen, trummorna eller nåt annat går för o gö egna låtar, gör du bara ett nytt spår, väljer instrument o bestämmer hur de ska gå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts