HOWHOW Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tack Elander. @Emiiiiiiiiiiiiil och Robin Hood: När ska ni ge er? Varför Emil med 1000 i? Elakt som fan. Ge oss med vad? Vi ger oss aldrig, du får ge dig först för vi är riktiga krigare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) När du inte ligger offbeat så typ ALDRIG hihihihihi Ska du säga? "Ho ho ho, D-Doc, Du gjorde låtar om robocops snopp" Fuck beef, Ni kan fortsätta eran patetiska rap men jag kommer inte att svara. Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ska du säga? "Ho ho ho, D-Doc, Du gjorde låtar om robocops snopp" Fuck beef, Ni kan fortsätta eran patetiska rap men jag kommer inte att svara. Wiiiie vi vann över mr.magic ::D::D:D Ja du gjorde ju det jävla tomte... Köp en fiol eller nått som du är bra på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En sak... är det förbjudet att battla på GTAsajten? för annars så skulle det vatt kul som fan att äga någon mupp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En sak... är det förbjudet att battla på GTAsajten? för annars så skulle det vatt kul som fan att äga någon mupp Ja förfan. Vi vet ju hur Rapbox 1 och 2 slutade. Mr. Magic, Rumpa__ och HOWHOW lägg ner innan stellhell varnar er. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) *Throw Away the microphone, and im gone* Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 En sak... är det förbjudet att battla på GTAsajten? för annars så skulle det vatt kul som fan att äga någon mupp Klart man får tror du det står i reglerna Predika 295 regel 42 Man skall icke battla på gtasajten helst inte mr magic han blir så ledsen när han förlorar... Synd att du inte kan äga nån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 *Throw Away the microphone, and im gone* Har du tänkt på att åka på fatcamp där behöver du inte bli mobbad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har du tänkt på att åka på fatcamp där behöver du inte bli mobbad Jag är inte tjock... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har du tänkt på att åka på fatcamp där behöver du inte bli mobbad Men fan vad omogen man kan vara! Forumet har en åldergräns på tretton år, ni åttaåringar kan samlas på lunarstorm med eran jävla kiss och bajs humor och ha så jävla roligt ni vill! Det här är ett seriöst forum och idioter som du förstör allting hultenius (grundaren) har gjort för GTAsajten. Så fuck off! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag är inte tjock... Har jag sagt att du e tjock ? DU är verkligen allmänbildad Men du va jävligt ful hahhaa Jag har lunarstorm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har jag sagt att du e tjock ? DU är verkligen allmänbildad Men du va jävligt ful hahhaa Jag har lunarstorm... Inte lika ful som dig. *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Inte lika ful som dig. *REPORTED* Nej för du är fulare än mig hahhahahahhahaha..... asså gu va jag e kul..... Mr.magic dödade tupac och trodde han skulle bli bra på rappa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej för du är fulare än mig hahhahahahhahaha..... asså gu va jag e kul..... Mr.magic dödade tupac och trodde han skulle bli bra på rappa *report* tredje gången jag raporterar dig nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 *report* tredje gången jag raporterar dig nu. Tredje gången jag knulla din mamma nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tredje gången jag knulla din mamma nu Fjärde gången, din spammande mes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Rumpan__ skall förevigt vara inristat i mitt hjärta, trots att modsen nu troligen lynchar honom. Burn your face upon the chrooome! http://67.18.37.14/19/132/emo/note.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Varför Emil med 1000 i? Elakt som fan. Emil i lönneberga parodi tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Fjärde gången, din spammande mes. Fjärde gången din skvallrande pussy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ingen Allmän mod är ju inne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts