P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) (du är ju som ett fnask, som säljer sig själv) för tio spänn,haha du är ju värsta patetisk// jag skirver snabba dikter *kallas rapp* jag e poetisk!// Redigerad 25 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Omg. Rumpa__, vad fan är det för nick? har du inget att tillföra - stick. Jag diggar bra musik, såsom punklåtar- lever i celibat och kommer bo i en munkkåpa- hitta en bättre rappare så gå skallgång i halsen- sjung med i reffen liksom allsång på skansen- texten är så het att den startar brandlåger- är född rik... medans du begår bankrånen- usch Japp kul att du bajtade subban..... lever i celibat och kommer bo i en munkkåpa- Hahaha du dissar dig själv juuu Synd grabben bättre lycka nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Jag är 8 och 7 månader nu ska jag skriva en diss till dig Du är så dum att du svänger vänster på högersvängen YOYOOYOYOYOYOYoy mr magic e värsta dvärgen Ok, det är så du vill ha det... Du är en fjortis som sitter hemma och sippar häxskumpa. Roligt att ditt nick är rumpa, eftersom det är en sak du aldrig får. Iallafall inte på några år. Akta dig jag kanske står bakom nästa snår Och då blir det inte lite sår och avskuret hår. När du ser det här kanske du säger "Sure" men jag ljuger aldrig så gå och tigg en cig från någon gubbe, och sen kan du fan ta och banka huvudet mot en stubbe. Annars får du en smärtfullare död, sen får du möta Mr Röd... Haha, bättre än hans skit iaf. Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ok, det är så du vill ha det... Du är en fjortis som sitter hemma och sippar häxskumpa. Roligt att ditt nick är rumpa, eftersom det är en sak du aldrig får. Iallafall inte på några år. Akta dig jag kanske står bakom nästa snår Och då blir det inte lite sår och avskuret hår. När du ser det här kanske du säger "Sure" men jag ljuger aldrig så gå och tigg en cig från någon gubbe, och sen kan du fan ta och banka huvudet mot en stubbe. Annars får du en smärtfullare död, sen får du möta Mr Röd... Haha, bättre än hans skit iaf. Okej för jag skrev 2 oseriösa rader till dig skriver du 7 helt värdelösa rader ? asså daaaah gräv ner dig va.... Nej jag har inte fått röv på länge som dig Roligt att ditt nick är mr magic eftersom du är gay inte mitt fel att du tappades som liten Åh nej shit varför gav jag mig in i skiten ? Fan nu måste jag batlla en tolvåring Sluta grina för du inte är tonåring Jag lovar jag är jätte seriös Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej jag har inte fått röv på länge som dig Roligt att ditt nick är mr magic eftersom du är gay inte mitt fel att du tappades som liten Åh nej shit varför gav jag mig in i skiten ? Fan nu måste jag batlla en tolvåring Sluta grina för du inte är tonåring Shit re, Dina rim är kassare än HOWHOW's. Alla som är med Magic skrik Yao Yao! Hellre en tolvåring än en fjortis Som går på fester och knullar shorties. Bara så du vet Gay är inget svenskt ord Så som du rimmar borde du få flytta från vår jord. Kom hit så ska jag dränka dig i en Dansk fjord. It's Magic, Biaaaaaaaaatch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Shit re, Dina rim är kassare än HOWHOW's. Alla som är med Magic skrik Yao Yao! Hellre en tolvåring än en fjortis Som går på fester och knullar shorties. Bara så du vet Gay är inget svenskt ord Så som du rimmar borde du få flytta från vår jord. Kom hit så ska jag dränka dig i en Dansk fjord. It's Magic, Biaaaaaaaaatch! Haha äre meningen att jag ska svara ? Bara så du vet Yao shorties It's Magic, Biaaaaaaaaatch inte heller svenska ord jag säger faktumet och jag vinner den här battlen tönt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Haha äre meningen att jag ska svara ? Bara så du vet Yao shorties It's Magic, Biaaaaaaaaatch inte heller svenska ord jag säger faktumet och jag vinner den här battlen tönt Ta det inte så seriöst, re. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ta det inte så seriöst, re. Nej jag tar inte gtasajten på så stort allvar eftersom jag inte spelar gta men du är en fjant haha coolt o säga fjant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Om jag är en fjant varför wezza jag din mamma igår då? *Bitch slappar mig själv* Lay of the momas will you? Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Shit re, Dina rim är kassare än HOWHOW's. Alla som är med Magic skrik Yao Yao! Hellre en tolvåring än en fjortis Som går på fester och knullar shorties. Bara så du vet Gay är inget svenskt ord Så som du rimmar borde du få flytta från vår jord. Kom hit så ska jag dränka dig i en Dansk fjord. It's Magic, Biaaaaaaaaatch! Ehm, Yao Yao Rumpa_ känns ju bara patetisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Om jag är en fjant varför wezza jag din mamma igår då? För du är lika ful och fet som hon Hew känns så homosexuell asså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 För du är lika ful och fet som hon Att kalla sin egen mamma fet. Då är man låg, lägre än glocalnet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Shit re, Dina rim är kassare än HOWHOW's. Alla som är med Magic skrik Yao Yao! Hellre en tolvåring än en fjortis Som går på fester och knullar shorties. Bara så du vet Gay är inget svenskt ord Så som du rimmar borde du få flytta från vår jord. Kom hit så ska jag dränka dig i en Dansk fjord. It's Magic, Biaaaaaaaaatch! Jord och fjord rimmar inte. Plus att Danmark inte har några fjordar, Norge har dock en hel del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Rumpa__ du är ju så jävla bra Emil, du ägde Mr.Magic. Dessutom rimmar jag på yo, inte yao, och om du skulle det bli yo's. Redigerad 25 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Rumpa__ äger. http://67.18.37.14/19/132/emo/groupwave.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/groupwave2.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Rumpa__ äger. http://67.18.37.14/19/132/emo/groupwave.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/groupwave2.gif Pico jag älskar dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Här kommer min nya Acid Rap/Horror-Core text: Jag ska spela in den senare idag/imorgon. Shieet vad nice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Shieet vad nice Jag hoppas du skojjar... annars så skjut mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tack Elander. @Emiiiiiiiiiiiiil och Robin Hood: När ska ni ge er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tack Elander. @Emiiiiiiiiiiiiil och Robin Hood: När ska ni ge er? När du inte ligger offbeat så typ ALDRIG hihihihihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts