Frenzy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bara jag som alltid skrattar åt folks texter här inne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bara jag som alltid skrattar åt folks texter här inne? Nej jag skrattar oxå när jag ser dig du kommer inte skratta åt min text du kommer grina för jag har så snygg stjärt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag dizzar Pelle/ Jag dizzar Mahmud/ Jag dizzar tillochmed Göran P/ Så kom å' se/ Vad X:et har att ge/ Göran P käkar grädde till mat/ Göran P käkar feta tårtor på fat/ Göran P käkar tills han blir glad/ Efter det så käkar han choklad/ Göran P är stor/ Göran P vet var Pelle bor/ Pelle bor i en soptunna/ Där sitter han och snackar skit om de stumma/ Göran P käkar allt han ser/ Efter det så vill han ha mycket mer/ Muhmud är från ghettot/ Där han dizzar Göran P, bi vet fettot/ Men jag dizzar Mahmud, dizzar han fett/ För när Machmud käkar kakor, blir han mätt/ Peez aut yall! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag dizzar Pelle/ Jag dizzar Mahmud/ Jag dizzar tillochmed Göran P/ Så kom å' se/ Vad X:et har att ge/ Göran P käkar grädde till mat/ Göran P käkar feta tårtor på fat/ Göran P käkar tills han blir glad/ Efter det så käkar han choklad/ Göran P är stor/ Göran P vet var Pelle bor/ Pelle bor i en soptunna/ Där sitter han och snackar skit om de stumma/ Göran P käkar allt han ser/ Efter det så vill han ha mycket mer/ Muhmud är från ghettot/ Där han dizzar Göran P, bi vet fettot/ Men jag dizzar Mahmud, dizzar han fett/ För när Machmud käkar kakor, blir han mätt/ Peez aut yall! Asså kan man va så dära dålig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Asså kan man va så dära dålig ? Jag vill se något från dig då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag vill se något från dig då. Du kan få se min röv i ditt ansikte om du vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Asså kan man va så dära dålig ? Yoyo jag rappar/ Jag flappar/ Jag nappar/ Mina rim ägzor/ Din rumpa är gayzor/ Jag är superseriös! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Yoyo jag rappar/ Jag flappar/ Jag nappar/ Mina rim ägzor/ Din rumpa är gayzor/ Jag är superseriös! Jag vet jag är superman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 detta är en diss, framkallad av X:et till alla er mods.../ ni leker tuffa gubbar/ men innerst inne e ni transexuella snubbar/ ni e dåliga med era dissar/ bakom hörnen står ni o fnissar/ fnissar åt vad?/ jo, de kan ja berätta/ ni står o fnissar åt alla snygga snubbar som går o blinkar/ ni bara står där, fnissar o vinkar/ sen kommer en tjej/ hon går o frågar va ni vinkar åt, o ni kollar fram o ser inte en grej/ ni har sett i syne, tjejen ser "vi ses kanske på klubben"/ när ni kommer dit ser ni värsta macho snubben/ ni smälter o välter/ ni reser er fort, o tänker: åh tänk om killen såg oss!/ sen ser ni att killen går ut, o går till citygross/ då får ni fart på bena/ ni kutar ikapp, men han e utom synhåll/ ni kollar o kollar efter snubben ni gillar/ som inte vet att ni igentligen e killar/ känn er träffade alla mods på GTAsajten/ ni kanske vill gå in i fajten/ fajten på klubben har bara börjat, ni rivs o drar i håret/ sparkar en tjej på låret/ då ser ni att de e tjejen som bjöd hit er/ hon bara ler/ sen ställer hon sig upp, o ger er vars en gabb/ ni känner hur tårarna kommer men håller handen för er flabb/ då kommer macho killen in, han ni gillar/ han får en spark i magen, o trillar/ ni känner hur ilskan inom er kokar, ni går fram till killen o hjälper honom upp/ då ser ni att killen ni gillar e en brud, hon frågar om ni kan bli en grupp/ nej nej säger ni, o vänder på klacken, då ni får vars en smäll i nacken/ ni ramlar ner på marken o e medvetslösa/ när ni vknar e snuten runt omkring er/ dom tar tag i era peruker o ger er dom, "ni tappade dessa mina damer"/ då säger ni i kör "du e helt lamer"/ ni springer ut från lokalen, sätter er på en sten o börjar lipa/ detta e väll för långt för er att läsa eller begripa/ jaja men då får ja sluta, för om ni kan läsa detta så ligger ja illa till/ men skit samma, gör va ni vill/ ge mig en varning/ så ja inte kan va med på er parning/ detta e rätt långt så nu slutar ja/ men komihåg att detta e ingen lögn, de e så de ska va. Så jävla ägig du är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Så jävla ägig du är. Ägzor lång diss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ägzor lång diss! Jupp men Arvid ägde dig efter det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jupp men Arvid ägde dig efter det. Arvid åt din mammas pappa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Arvid åt din mammas pappa Och du kan hålla käften. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Och du kan hålla käften. Frenzy like me he is my brittish boyfriend Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Frenzy like me he is my brittish boyfriend Hur gammal är du, 7? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Frenzy like me he is my brittish boyfriend Jag diggar dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hur gammal är du, 7? Jag är 8 och 7 månader nu ska jag skriva en diss till dig Du är så dum att du svänger vänster på högersvängen YOYOOYOYOYOYOYoy mr magic e värsta dvärgen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag diggar dig! Gör du det eller söker du bara närhet ? Det känns som det är äkta kärlek Jag älskar dig nu och för alltid Jag lovar du ska få all min tid en kärleks text till dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Jag är 8 och 7 månader nu ska jag skriva en diss till dig Du är så dum att du svänger vänster på högersvängen YOYOOYOYOYOYOYoy mr magic e värsta dvärgen Omg. Rumpa__, vad fan är det för nick? har du inget att tillföra - stick. Jag diggar bra musik, såsom punklåtar- lever i celibat och kommer bo i en munkkåpa- hitta en bättre rappare så gå skallgång i halsen- sjung med i reffen liksom allsång på skansen- texten är så het att den startar brandlåger- är född rik... medans du begår bankrånen- usch Redigerad 25 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Gör du det eller söker du bara närhet ? Det känns som det är äkta kärlek Jag älskar dig nu och för alltid Jag lovar du ska få all min tid en kärleks text till dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts