HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Ja, lägg upp era låtar som ni har gjort här. Det här är egentligen en skryttråd för mig och ronin, och jag sa att ni också ska lägga upp era låtar här för att den inte ska låsas. Ronin får lägga upp låten jag har inte kraft kvar. (Att spela in tog musten ur mig) Jag och Ronin: Gangstrar i pyjamas Gangstrar i Nattlinnen (Nödrim deluxe) Mr.Magic: Stoppa upp micken Weener: Fin sång av hugo och hans kusin. Hugo på trummor. EmasXP: Gaming generation The small things Our Last Day http://emasxp.indexnetwork.net/ för mer Clawhammer: Techno skit Andra: http://www.overplay.co.uk/BandMusics/Landlockedmp3.mp3 kabooms kompis. Redigerad 24 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 W0rd! Här kommer låten: Ladda ner den här! Här kommer texten: Hejsan alla barn, alla GTA sajtare gangster i huset, dags att bli slaktade För piano finns det gott om, i detta beat mr. magic var en vekling som inte kunde ett skit Gtasajten är ju ett roligt ställe mycket klagomål om dagens sämhälle men jag gillar er nördar ändå ska inte smöra, är här för att flå! Varje dag när jag loggar in så får jag kärleksbrev av Funnylin Såklart jag svarar på dem, han är en god gosse peace till alla mods, jag flyger med min Rustler Går in i moddingforumet och softar plötsligt känner jag något som doftar jag ser grim)back som kastar skit på folk nu blev han ledsen och gömmer sig i en fågelholk För att jag leker oftare än han, med mjuka luft pistoler Grimman sa att en AK skjuter kannonkuler Sen-kvälls-humor på GTA sajten. För Ronin backar mig på denna fajten. Den bästa texten gjord av ronin och robocop nu tänkte jag rimma på något omoget som snopp snart är det godnatt för vissa men inte för tuffingar som gillar att kissa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Äg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Håller på med en halvdiss till d-dock aka robocop ska kanske recca imorrn om inte nån är hemma. kan inte spela in med mamman i andra rummet. eftersom howhow suger edit: ska jag uttala "haowhaow" eller "hoehoe" Redigerad 19 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Håller på med en halvdiss till d-dock aka robocop ska kanske recca imorrn om inte nån är hemma. kan inte spela in med mamman i andra rummet. Är du galen? Jag är inte d-doc, det är mr.magic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 W0rd! Här kommer låten: Ladda ner den här! Här kommer texten: Hejsan alla barn, alla GTA sajtare gangster i huset, dags att bli slaktade För piano finns det gott om, i detta beat mr. magic var en vekling som inte kunde ett skit Gtasajten är ju ett roligt ställe mycket klagomål om dagens sämhälle men jag gillar er nördar ändå ska inte smöra, är här för att flå! Varje dag när jag loggar in så får jag kärleksbrev av Funnylin Såklart jag svarar på dem, han är en god gosse peace till alla mods, jag flyger med min Rustler Går in i moddingforumet och softar plötsligt känner jag något som doftar jag ser grim)back som kastar skit på folk nu blev han ledsen och gömmer sig i en fågelholk För att jag leker oftare än han, med mjuka luft pistoler Grimman sa att en AK skjuter kannonkuler Sen-kvälls-humor på GTA sajten. För Ronin backar mig på denna fajten. Den bästa texten gjord av ronin och robocop nu tänkte jag rimma på något omoget som snopp snart är det godnatt för vissa men inte för tuffingar som gillar att kissa Fan vad jag älskade din låt MER MER MER MER MER!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Imorrn kan jag slänga upp en fil när jag spelar Pulling teeth å lite annat på min bas inte nu, kan j uinte dra på när päronen sover. eller kan jag det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Fan vad jag älskade din låt MER MER MER MER MER!!!! Det kommer mera. Panimala ska vara med och skriva text någon gång tror jag, det blir skoj. Måste tacka ronin igen för att han hjälpte mig med texten. Ge inte mig all beröm, han har gjort hälften. HAHA, this shit is the shit. Redigerad 19 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 FYFAN VAD BRA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 En sak till som är helt knäpp fråga från mig... har ni spelat in det med pianot eller har ni hittat på någon sida... ELLER VAD? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 HOWHOW for president naa då men den va inte att leka med. haha hoppas ngn av dem nämnda checkar detta skulle va kul att se rektionerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Min farmor var med och spelade lite piano för att hjälpa oss med låten. Äditt: Jag var på trummaskinen. Redigerad 19 juli, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 W0rd! Här kommer låten: Ladda ner den här! Här kommer texten: *TEXT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 W0rd... ... that's thä Sheeet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har du bara 6 favvolåtar? va lite. jag har typ 500 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns det ingen sådan sida med typ,beats och sådant som inte har copyright eller? eller något med musik och skit....? Lyssnar på den hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har du bara 6 favvolåtar? va lite. jag har typ 500 Det Favvolåtarnas Favvolåtar... typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det Favvolåtarnas Favvolåtar... typ. Har ca 300 sånna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vilket program använde du för att (redigera? ) låten? asså fixa till den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ah... Intressant... Nu känner man sig tvungen att göra en också. Hmm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts