skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kartan som sitter inne på Li'l Probe Inn sägs visa ställen där man kan se UFO:n på i SA.. Någon som kanske har sett ett UFO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kartan som sitter inne på Li'l Probe Inn sägs visa ställen där man kan se UFO:n på i SA.. Någon som kanske har sett ett UFO? Vart finns det rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Lil' probe in...är inte sajten uppe i typ 100 trådar om detta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vart finns det rummet? LÄS! dom han skrev så finns den på li'l probe in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Lil' probe in...är inte sajten uppe i typ 100 trådar om detta nu? Nae tror snarare att det är 200 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kartan som sitter inne på Li'l Probe Inn sägs visa ställen där man kan se UFO:n på i SA.. Någon som kanske har sett ett UFO? Men snälla. SÖK!. Sök på "Lil probe inn" eller "UFO" så kan jag lova att du hittar. Vad man kommit fram till, nej det verkar inte som om det finns UFOn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nae tror snarare att det är 200 . Kanske 300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är vid sånna här tillfällen det e tänkt att en moderator ska komma och låsa tråden pga. spam och tråd om ngt som det redan finns trådar om :S. och om kommentaren "vi hinner inte kolla alla trådar kommer nu tycker jag att det e dags att kanske skaffa ngn mer (menar ej att halva forumet ska bli mods men det finns ju några riktigt skötliga medlemmar som kan hjälpa till) speciellt i SA och moding forumen, det e ju där det e mest trafik nu. *host*tackleberry for the SA and kaboom for the moding place *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Lil' probe in...är inte sajten uppe i typ 100 trådar om detta nu? Jo jag såg men vart ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jo jag såg men vart ligger det? Står med på kartan som kom med spelet, om du inte laddade ner det. om så är fallet ska du inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men snälla. SÖK!. Sök på "Lil probe inn" eller "UFO" så kan jag lova att du hittar. När man söker på UFO så hittar man inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 När man söker på UFO så hittar man inget. Lil Probe Inn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jo jag såg men vart ligger det? Det där stället är väll där man först kommer till Las Venturas, när man ska köra Monster Truck race, där Mike Toreno håller hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det där stället är väll där man först kommer till Las Venturas, när man ska köra Monster Truck race, där Mike Toreno håller hus Det är ju inte Lil' Probe In! Li' Probe In ligger just norr om Fort Carson(I öknen)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts