Merkky Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nån som vet några roliga stunt ställen? kanske nån har en rolig karta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 ...http://hem.bredband.net/708145/jumps.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 San fierros backar funkar alltid, sen fins min favorit, öken+sanchez=lovely Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Nån som vet några roliga stunt ställen? kanske nån har en rolig karta? Finns det roliga kartor? *går och gömmer mig under sängen* Redigerad 20 juli, 2005 av Blues Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns det roliga kartor? *går och gömmer mig under sängen* *hittar blues under sängen* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Min är trappan nedanför Sharman Dam. Tar man fart uppför den trappan så åker man uppför Sherman Dam, jävligt skoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker det är skitkul att susa runt på backarna i Chinatown,SF! *Lägg nitro på en Blista Compact, åk till Chinatown, hoppa nerför en sluttning, tryck så att "nosen" på bilen snurrar runt, landa på taket och RULLA! * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tack för kartan hehe blir att utforska senare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 *hittar blues under sängen* *slår Meller på näsan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 *spöar skiten ur Blues* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 *Blir arg på alla spammare* ONTOPIC!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Där man snor dynamiterna är rätt roligt att stunta på med Sanchez, brukar åka dit lite då o då o flyga lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 *spöar skiten ur Blues* *smeker Slippy i bastun* ot: stunt är bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 *smeker Slippy i bastun* ot: stunt är bra *Smeker Meller* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 *smeker mig själv med ett hänglås* *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts