skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag undrar bara om någon skulle vela göra en guide till hur man gör en hel bil i Zmodeler. Helst 2:an för det går inte att exportera SA .dff i 1.07.. Guiden behöver inte vara precis avancerad. Behöver bara beskriva hur man gör karossen, sätter dit hjul så att dom rör sig i spelet, avgasröret och rutor. Skulle vara väldigt tacksam om någon skulle vela göra en sån guide Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Låter lättare än vad det är... Tar en jävla tid o göra en 100% fungerande bil om man inte har någon tidigare erfarenhet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tror detta forumet skulle behöva en Tutorial-tråd, i mod-tråden..... skulle bli mycket renare då...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag skulle också behöv en gudie snälla gör en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tror detta forumet skulle behöva en Tutorial-tråd, i mod-tråden..... skulle bli mycket renare då...... Mm, ingen dum idée. Och angående all "Jag vill ha en guide på hur man gör en bili Zmodeler" så finns det massor av trådar där vi har postat en länk eller två... så SÖK!! jag lovar, det hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hade varit mycke bättre så som Frago sa.. För det är alltid nån som skriver hur gör man bilar, tror nog det är 30 stycken som har skrivit det.. De hade hjälpt med en tutorial... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Och angående all "Jag vill ha en guide på hur man gör en bili Zmodeler" så finns det massor av trådar där vi har postat en länk eller två... så SÖK!! jag lovar, det hjälper. Kunde inte sagt det bättre själv. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts