Cortez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Hur tusan siktar man med sikte från bilar? Jag vet att det ska gå. Omöjligt att träffa nån ju med bara gissningar. Redigerad 19 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tror att man ska hålla i R1, e inte säker, sålde min True Crime för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tror att man ska hålla i R1, e inte säker, sålde min True Crime för länge sen! Ledsen, glömde skriva att jag ville ha reda på PC-versionen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ledsen, glömde skriva att jag ville ha reda på PC-versionen. =) PC versionen är ÄNNU sämre än konsolversionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 PC versionen är ÄNNU sämre än konsolversionen! Mjo, det var ju det jag frågade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Testa att söka Redigerad 20 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Testa att söka Behövs inte, jag kom på det själv, och det finns ingen tråd om det. Och så klarade jag spelet när jag ändå var igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts