Marquis Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har nått Hitman-nivå på pistol, ak-47 och smg. Men hur får man dubbla vapen egentligen? Har säkert missat nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Pistol ska du ha dubbla, har du kollat ordentligt ? AK:n kan du inte ha dubbla av, vilken smg e de du har ? E de den stora MP5:an så kan du bara ha en, e den nån av microsmg:erna så ska du ha två av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hm... säkert att det inte är Desert Eagle du har fullt i då? Har fullt i: Silence Gun (1) M4(1) Sawn off Shotgun (2) SMG(2) Så är det som snubben tidigare sade att du har fullt i MP5 så kan du inte ha 2, om du har Tec-9 eller dendär som liknar en Mac kan du ha 2, det är detsamma Kunskaps grejj om du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Hmm, kan man inte skifta mellan två och en pistol på något sätt då? Har den riktiga SMG:n, alltså inte ngn av Micro SMG:na. EDIT: Ok, jag har två pistoler, men min fråga om att kunna skifta mellan en och två kvarstår, även fast jag kanske inte kan se ngn direkt fördel med det. Redigerad 19 juli, 2005 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Man kan ha två avsågade hagelgevär också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Sawn off Shotgun (2) Bjorneman, de va ju de Xemoth sa ju. Marquis @ Nej man kan inte skifta mellan ett och två vapen. Redigerad 19 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bjorneman, de va ju de Xemoth sa ju. Marquis @ Nej man kan inte skifta mellan ett och två vapen. Ok, bra att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Man kan ha två micro-smg oxå fy vad dom e feta, var verkligen värt o skaffa hitman på dom alltså... men att man kude ha två sawn off visste jag faktiskt inte.....dags o fixa det nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Man kan ha två micro-smg oxå fy vad dom e feta, var verkligen värt o skaffa hitman på dom alltså... men att man kude ha två sawn off visste jag faktiskt inte.....dags o fixa det nu då Det var det jag sade Tec-9 och Mac liknande vapnet är i samma Nivå grejj, skrev jag typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det var det jag sade Tec-9 och Mac liknande vapnet är i samma Nivå grejj, skrev jag typ Aha sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kan man ha två Desert Eagle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kan man ha två Desert Eagle??? NEj det kan man inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts