Mr Mister Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Förut läste jag jag lite i Bohusläningen. (En tidning.) Där hade dem recenserat TG. Dem gav det 1/5. VC fick 5/5. Dem klankade ner på kontrollen och kameran i TG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 1/5 är extremt dåligt och jag tror det måste varit en mycket orutinerad speltestare... Att VC fick 5/5 stämmer dock rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ja, tacka fan att man bor i stockholm. att klaga på kontrollen+kamera= jävla n00bs. Det är inget fel på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Överhuvudtaget verkar det vara skilda meningar om Getaway. Jag gillar det sådär, tycker det är lite oklart och irriterande ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 1/5 är extremt dåligt och jag tror det måste varit en mycket orutinerad speltestare... Att VC fick 5/5 stämmer dock rätt bra Speltestaren heter Peter Ottsjö, om ni vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 LYNSHA HONOM (bara skoja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 jo kameran kan fan va lite jobbig när man går in i en hörna så cpare till så blir man dödad, men kontrollen e ok när man lär sig den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts