Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jaa, jag kan, om en månad ungefär (då jag fixar min nya dator) Det blir nog inte svårt mot er. Jag springer ikapp er då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag är på. kanske banor nere vid vattnet i första staden, påväg mot bron till 3dje staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ska imorgon börja skriva lite regler, hitta på banor och sånt. Sen kanske det blir att jag lägger upp en hemsida för att ha ett bra ställe med tabeller,resultat och kommande tävlingar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja tack... bara det inte buggar så extremt mycket. Fy alltså: Bugg, bugg, bugg, lagg, lagg lagg. Man ser ju inte nåt, hoppas version "1.0" blir rätt felfri. Orka med bugglaggiga GTA online moddar. ... och sen att man kör streetrace med dem, fy 17. Aja, men jag kommer att joina och se efter era streetraces om en månad. (Då j*vlar kommer ni att få stryk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) *tog bort* Namnet jag tänker mig nu är GTAT:SR är det okej med er andra eller har ni något bättre? Redigerad 19 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är de inte bättre och göra så här: Man får ta vilken bil man vill och styla den! Än att alla har likadan bil. Och en fråga. Är de dragrace eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 För det första kan man inte styla bilarna och för det andra är det ej kul om den ena har snabbare så man vet att han kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Ja jag kan bidra med min server i allafal om ingen annan gör de Men från den 24 juli till 1 aug kommer jag att befinna mig i Frankrike/Nice så då kommer jag inte att kunna bidra med något Redigerad 20 juli, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 För det första kan man inte styla bilarna och för det andra är det ej kul om den ena har snabbare så man vet att han kommer vinna. Finns nåt som heter skills. Och när 1.0 så kommer man möjligtvis kunna styla bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag är, fast min router är en D-Link >_> Den stänger ut mig minst 4 ggr i timmen, så det blir jobbigt att spela något online då. Ska förhoppningsvis få ny snart, då kommer jag spela online igen. Om du har en D-link 804+ så bör du omdu har problem. och nu är det ju så att du har problem, så ska du såga/borra upp "taket" på routern och montera en fläkt. 80mm fläkt brukar de flesta montera dit, det är så att routern blir överhettat. och....jag är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hade samma problem med min gammla d-link rauter, Är det så på alla deras eller? (hört från många kompisar att dem haft problems) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om du har en D-link 804+ så bör du omdu har problem. och nu är det ju så att du har problem, så ska du såga/borra upp "taket" på routern och montera en fläkt. 80mm fläkt brukar de flesta montera dit, det är så att routern blir överhettat. och....jag är intresserad ska man sätta ditt en fläkt så att den Blir överhettad? Hoppas du menar inte blir överhettad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 När blir det av då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Som sagt när version 1.0 släpps för att slippa lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts