Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nu vill jag bara höra hur många som är intresserade av att streetracea lite i gtat. Om det visas tillräckligt mycke intresse förklarar jag vidare annars skiter vi i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vad står gtat för :"> ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gta tournament (det är en mod så man kan köra online med massa andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aha, nae men då va de inget som jag skulle veta för jag har inte san andreas på pc . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ingen som tycker att det låter kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är kanske inte så många av "det rätta" folket som har hunnit kolla, låt topicen vila en timme eller två så e de någ någon som har svarat ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag är, fast min router är en D-Link >_> Den stänger ut mig minst 4 ggr i timmen, så det blir jobbigt att spela något online då. Ska förhoppningsvis få ny snart, då kommer jag spela online igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 JAg tror nog alla blir utslängde då och då. "en aning" jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nej, men jag vet att min router är knäpp.. Har varit så et tlångt tag, fick sluta med WoW pga den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Är intresserad av streetrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Är intresserad av streetrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Okej lite information för att kanske locka flera. Tävlingar Racen kommer köras 2&2 hela tiden så innan varje race ska anmälningar ske så race schema kan fastställas det kommer va lottning vilka som möter vilka och varje tävling kommer ha sluta med en final mellan de 2 bästa. banan Banorna kommer va raksträckor, ibland kanske mer avancerade banor kommer användas. Vem vinner? Vid start och mål kommer 2 domare va utplacerade en som kollar så ingen tjuv startar och en som kollar vem som vinner. När börjar det? Vi kommer vänta till version 1.0 är ute så man kan se namnet över spelarna, bara för enkelhetens skull och då kommer det ju förhoppningsvis åxå vara mindre lagg. Vilka fordon kommer anvvändas? Innan varje race bestäms vilket fordon som ska snvändas, det kommer variera från mc till bil. Kommer det bara va enstaka race? Till att börja med, ja sen kanske någit mer avancerat system byggs upp...det får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Detta låter skit skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kul att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Låter riktigt kul med ett streetrace.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Låter häftigt. Jag är lätt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Qouad_Gta @ Haha va va de ja sa ? Moongoose @ Har precis samma problem men det uppstår bara när båda datorerna är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 @Simpa - Irriternade eller hur? Händer alltid öfr moi>_> Men, när 1.0 kommer, så bör jag ha ny, annars pröjsar jag nog sjävlv för en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja, fast mitt är trådlöst men jag vet inte om de blir bättre om jag kör med kabel, och inte orkar jag slösa pengar på att köpa en ny när båda i princip aldrig är igång samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Så bra med intresse då komemr jag börja nu, hitta bra banor och kanske pyssla ihop ett bra system. en bana e redan klar, lance-vance vet nog vilken jag snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts