Tigern Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 När man är i Sverige så får man ju inte missa årets händelse inom streetcars (vilket inte är så stort i Sverige, men ändå)! Ska nån dit? Hemsida : http://www.streetcarsfest.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sett reklamerna på tunnelbanan... ska inte dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Sett reklamerna på tunnelbanan... ska inte dit. Just fan, det är där du håller dig uppdaterad.. Lol. Du behöver inte nyheterna för du ser allt live istället. Bänkslickare Btw, Nej ska inte dit. Men det är säkert sköna bilar. Redigerad 19 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Var där förra och förrförra men orka gå dit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Öhm.. såklart är du i Sverige du har ju varit här hela tiden. men nu glömmer vi det. nej jag ska inte dit. har mycket bättre saker för mig. te x. stirra på väggen, betrakta hur ett frö blir en blomma, dansa runt i lägenheten till "freakdance" och spela cs och wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 te x. stirra på väggen, betrakta hur ett frö blir en blomma, dansa runt i lägenheten till "freakdance" och spela cs och wow P-C i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har också bättre saker för mig. Som att... eh. Hej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) När man är i Sverige så får man ju inte missa årets händelse inom streetcars (vilket inte är så stort i Sverige, men ändå)! Ska nån dit? Hemsida : http://www.streetcarsfest.com/ Fixar jag skjus till sthlm så kommer jag garanterat! Fan va skojj! Sist man var på bilmässa/utställning var i Elmiahallen. Men det är nog roligare om det är utomhus Fan va jag vill dit Redigerad 20 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 .tajja framför datorn låter som en bättre ide än att se massa fula plastbilar me tvskärmar i varenda skrymsle, ysch och fy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hmm var det inte du som fejkade din flytt till USA och typ postade bilder på 50cents hus och sa att det var ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts