Foo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det finns 2 skruvar på växel-mekanismen, och jag undrar vilken man ska skruva på åt vilket håll när 3-an (från 2-an) inte gå i, utan bara hackar...? Jag pratar altså om den främre växel mekanismen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du verkar skruva på mycket just nu, högtalare och cyklar. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du verkar skruva på mycket just nu, högtalare och cyklar. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig. Ja, men högtalaren e klar.... Så nu har jag bara 1 projekt igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Swebikers... gör ett besök där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Min morfar jobbade med cyklar innan han blev pensioner, och han skruvade på skiten som sitter precis på den där saken som man trycker in växlarna med, de ska finnas nått som går att skruva på, mer kan jag inte förklara för jag vet inte vad den heter eller något sånt . Men jag vet precis vilken det är och vart den sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Min morfar jobbade med cyklar innan han blev pensioner, och han skruvade på skiten som sitter precis på den där saken som man trycker in växlarna med, de ska finnas nått som går att skruva på, mer kan jag inte förklara för jag vet inte vad den heter eller något sånt . Men jag vet precis vilken det är och vart den sitter. Ja, jag vet också vilka skruvar det är, och jag har testat att skruva åt alla möjliga håll, men det funkar ändå inte riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts