HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är namnet på en film som går på Canal+ Film 2... Den handlar om nån wanna be rappare (Spelad av Jamie kennedy) som ska bli kidnappad osv... Precis efter att Huvudpersonen fått värsta mega utbrottet och skjutit en massa från andra gänget så kommer en av hans kidnappare fram o frågar "Where have you lernt that?" "Grand Theft Auto III" "Hey can i Borrow that?" "Do you have a playstation 2?" "NO, i only got Gamecube" "Too bad, that game is to hardcore for GC" "Why are we even discusing this?" "I dont know" hehe... det va lite roligt... kände bara för att tala om det här... förövrigt är filmen lite halvkasss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Den filmen älskar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 JO, jag ändrade mig filmen var jävligt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag såg den precis på Canal+! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är namnet på en film som går på Canal+ Film 2... Den handlar om nån wanna be rappare (Spelad av Jamie kennedy) som ska bli kidnappad osv... Precis efter att Huvudpersonen fått värsta mega utbrottet och skjutit en massa från andra gänget så kommer en av hans kidnappare fram o frågar "Where have you lernt that?" "Grand Theft Auto III" "Hey can i Borrow that?" "Do you have a playstation 2?" "NO, i only got Gamecube" "Too bad, that game is to hardcore for GC" "Why are we even discusing this?" "I dont know" hehe... det va lite roligt... kände bara för att tala om det här... förövrigt är filmen lite halvkasss Ha...ha...ha! SÅ komiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är namnet på en film som går på Canal+ Film 2... Den handlar om nån wanna be rappare (Spelad av Jamie kennedy) som ska bli kidnappad osv... Precis efter att Huvudpersonen fått värsta mega utbrottet och skjutit en massa från andra gänget så kommer en av hans kidnappare fram o frågar "Where have you lernt that?" "Grand Theft Auto III" "Hey can i Borrow that?" "Do you have a playstation 2?" "NO, i only got Gamecube" "Too bad, that game is to hardcore for GC" "Why are we even discusing this?" "I dont know" hehe... det va lite roligt... kände bara för att tala om det här... förövrigt är filmen lite halvkasss Ha...ha...ha! SÅ komiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag såg också filmen. Coolt att dom pratade om gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Såg den för nästan ett år sen, jävligt skön film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Den filmen äger som fan. Han e en RIKTIG WIGGA sett den två ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts