kuken Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Heej jag holler på med en nissan 200sx men jag e inte så bra på moddning så jag undrar lite 1. hur fixar man rutor 2.hur gör jag när jag ska böja delarna så att dom inte e så raka så här ser den ut just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Det ändrar du väl när du gör "front" eller asså ur framifrån vinkeln. Redigerad 19 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Okej så när jag gör fronten på bilen fixar jag de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det funkar inte när jag ska göra så att den blir platt Jag ska trycka på create/surface/flat och sen create/face/single. men ingenting händer =( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Va menar du ps jag fattar inte hur jag ska göra när jag ska böja bilen kan nån skicka scrrens elle nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag kan asså bara göra en platt fyrkant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 @ Kuken hör inte hela sidan på en gång utan börja med att t.ex. göra motorhuven i top viewoch använd sedan front och side view för att dra ut alla vertics (röda punkter) först. Förlåt om det är dåligt beskrivet men adda min msn så kan jag hjälpa dig annars. @Skez du måste först välja vertics, kuben längst till vänster på menyradenhögst uppe och trycka på ditt objekt sedan kan du välja modify-->move och dra alla punkterna rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 ¨Tack för djälpen pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Heej jag holler på med en nissan 200sx men jag e inte så bra på moddning så jag undrar lite 1. hur fixar man rutor 2.hur gör jag när jag ska böja delarna så att dom inte e så raka så här ser den ut just nu Den där kommer bli jobbig o göra... Du kommer nog få börja om från scratch nästan. Jag kom på det då jag gjorde draken, att det blir omöjligt o se vilken "prick" som ska vart om man jobbar upp en hel sida innan man börjar jobba i djupled... Men kul initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Heheh jag igen hur gör man fönster fattar inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gör faces över rutorna, sedan gör du ett material som kan ha den färg du vill att rutan ska ha ochsänker opacy tills du får önskad genomskinlighet. Använd sedan det materialet på dina rutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker nästan att du ska börja om på den där =/ När du ska modellera efter en ritning så ska alla faces se bra ut ur alla vinklar, annars så är det svårt att få det bra =/ Det kommer bli väldigt svårt för dig att böja till den där sidan så att det ser bra ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ok ja jag merkte de i i natt försökte med allt bara shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag började om med bilen nu ser den ut så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag började om med bilen nu ser den ut så här Ett tips : tryck på . när bilen böjer sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag e ny när de gäller moddnig så va d händer dåå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag e ny när de gäller moddnig så va d händer dåå Det kommer ett x där du tryckte sen sätter du en kant på polysen i krysset jag är inte bäst på att förklara precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det kommer ett x där du tryckte sen sätter du en kant på polysen i krysset jag är inte bäst på att förklara precis Att ingen kunde ha sagt det till MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Jag började om med bilen nu ser den ut så här Jämte dörren så har du väldigt mycket önödiga polys du borde göra om till färre, jag tänker på alla dom små fyrkanterna Redigerad 21 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ok ska börja om igen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts