Jump to content

Nissan 200SX

kuken
 Share

Recommended Posts

@ Kuken hör inte hela sidan på en gång utan börja med att t.ex. göra motorhuven i top viewoch använd sedan front och side view för att dra ut alla vertics (röda punkter) först. Förlåt om det är dåligt beskrivet men adda min msn så kan jag hjälpa dig annars.

@Skez du måste först välja vertics, kuben längst till vänster på menyradenhögst uppe och trycka på ditt objekt sedan kan du välja modify-->move och dra alla punkterna rätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej jag holler på med en nissan 200sx men jag e inte så bra på moddning så jag undrar lite

1. hur fixar man rutor

2.hur gör jag när jag ska böja delarna så att dom inte e så raka

så här ser den ut just nu

Den där kommer bli jobbig o göra...

Du kommer nog få börja om från scratch nästan. Jag kom på det då jag gjorde draken, att det blir omöjligt o se vilken "prick" som ska vart om man jobbar upp en hel sida innan man börjar jobba i djupled...

Men kul initiativ!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker nästan att du ska börja om på den där =/

När du ska modellera efter en ritning så ska alla faces se bra ut ur alla vinklar, annars så är det svårt att få det bra =/ Det kommer bli väldigt svårt för dig att böja till den där sidan så att det ser bra ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor