Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Äntligen är Zmodeler 2.0.4 släppt med SA stöd! Mer info här! LET THE MODELING BEGIN! Notera att bara registrerade versioner kan importera. Ett fel i topictiteln, har PMat en Mod. Redigerad 19 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 YEEESS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 ÅÅÅHHHH!H!H!H!H!!H!H!H!H!HH!H!H!H!H!H!H!H!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Wohoooo! Ska pröva direkt! Redigerad 20 juli, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) - Borttaget för att inte förvirra någon - //Kiwi Redigerad 19 juli, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Läs första posten.. Plus att de som faktiskt KAN modellera inte behöver importera modeller. Du borde editera posten, annars kommer någon att bli förvirrad. Redigerad 19 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Yay!! Kaboom, allways first with the news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 NICE!!! Har nån här registrerat? Tänkte att man skulle kunna konvertera Sajkos Volvoer o Saabar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 NICE!!! Har nån här registrerat? Tänkte att man skulle kunna konvertera Sajkos Volvoer o Saabar... Man behöver inte registrera för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Ne, det tror jag inte, det står inget om lincens o sånt. Edit: Jo, det står att bara den Registrerade Versionen kan importera. Redigerad 20 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag skulle nyss importera BMX:en i zmodeler2, men då var man tvungen att registrera, så jag kollade vad det kostade, $37 stod det på zmodeler2.com =/ Blev skittjurig..... Hur ska jag få det här att se snyggt ut då..... kan man få tag i det på nåt annat sätt? PM :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu blir jag lite irriterad, läs förstasidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nu blir jag lite irriterad, läs förstasidan.. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag skulle nyss importera BMX:en i zmodeler2, men då var man tvungen att registrera, så jag kollade vad det kostade, $37 stod det på zmodeler2.com =/ Blev skittjurig..... Hur ska jag få det här att se snyggt ut då..... kan man få tag i det på nåt annat sätt? PM :"> Du kanske kan få tag på det genom ett annat olagligt sett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vad menar du? .... Förstasidan ZModeler har släppts i en ny version, nämligen 2.0.4. Detta är naturligtvis helt ointressant, men nyhetsvärdet ligger i att denna version innehåller ett fullständigt DFF-filter för San Andreas. (Notera: I gratisversion av ZModeler 2 kan man inte importera filer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts