Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Har redan fixat problemet...sorry..ni kan slänga denna posten.. Redigerad 19 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du använder fel IMG tool, den du har är till VC och gta 3... använd nån som är gjord för SA så ska du se att det funkar... (Jag använder SA Ultimate tool eller va det heter, de innhåller img editor... handling editor, ped editor, carcol editor och ja de mesta man kan modda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du har kanske gammal version av IMGtool. testa med 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du har kanske gammal version av IMGtool. testa med 2.0 Han HAR en gammal version av Img Tool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ni hade rätt.. jag använde IMG Tool 1.3 så det var därför... jag laddade ner IMG Tool 2.0 och det funkade... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts