jockma Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har kollat på en del kartor och sett att bara pansarvagnen finns i area 69 (och på grove street när man klarat allt..) finns den verkligen ingen annanstans? måste ju ha den för att klara vigilante skiten... orkar inte med nån såndäringa helikopter, är för tarvlig på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nepp finns bara där... eller om du får 6 stjärnor så blir du så klart jagad av dom oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du kan alltid sno en rhinon från area 69, sedan åka till det övergina flygfältet och ställa den i hangaren. Se till att bli av med alla efterföljare, sen är det bara att springa och spara. Då ligger den där...Hämta gärna fler. men men.. jag rekomenderar dig att använda helikopter som du vill klara vigilante. Enklare, snabbare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elaajten Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Du kan alltid sno en rhinon från area 69, sedan åka till det övergina flygfältet och ställa den i hangaren. Se till att bli av med alla efterföljare, sen är det bara att springa och spara. Då ligger den där...Hämta gärna fler. men men.. jag rekomenderar dig att använda helikopter som du vill klara vigilante. Enklare, snabbare osv. Hur gör man helikopter-vigilante?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Hur gör man helikopter-vigilante?? Använder en Hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts