Jump to content

Rhino

Share

Recommended Posts

Jag har kollat på en del kartor och sett att bara pansarvagnen finns i area 69 (och på grove street när man klarat allt..) finns den verkligen ingen annanstans? måste ju ha den för att klara vigilante skiten... orkar inte med nån såndäringa helikopter, är för tarvlig på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan alltid sno en rhinon från area 69, sedan åka till det övergina flygfältet och ställa den i hangaren. Se till att bli av med alla efterföljare, sen är det bara att springa och spara. Då ligger den där...Hämta gärna fler.

men men.. jag rekomenderar dig att använda helikopter som du vill klara vigilante. Enklare, snabbare osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Du kan alltid sno en rhinon från area 69, sedan åka till det övergina flygfältet och ställa den i hangaren. Se till att bli av med alla efterföljare, sen är det bara att springa och spara. Då ligger den där...Hämta gärna fler.

men men.. jag rekomenderar dig att använda helikopter som du vill klara vigilante. Enklare, snabbare osv.

Hur gör man helikopter-vigilante??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor