Jump to content

Slutet

Share

Recommended Posts

Tyckte att det var perfekt.

har försökt hålla SPOILERS på minimum, men de finns härunder ändå

först själva uppdraget, som är i flera delar. när man tror att det är över (ganska sorgligt också) dyker en gammal vän upp, och det är då det blir svårt och riktigt kul!

men slutfilmen är grymt skön också. alla är glada och happy, det gillade jag efter att de hade bråkat och klagat på varandra genom hela spelet. svårt att förklara, men det hade nån sorts goodfeeling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*SPOILER*

Rätt åt den lilla idioten TP att dö.

Störde mig ganska mycket på honom (ur Cj's synvinkel), men annars ganska skön snubbe.

Ryder var så jä**a kaxig i början så att man typ ville ta livet av honom på direkten. Blev lättad när man äntligen fick göra det.

Men overall så tycker jag att slutet var bra, det var så att man nästan blev rörd över hur starka band dom har mellan varandra i 'hooden (speciellt Cj och Sweet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som tjatar om spoiler varning varför bryr ni er om dom som inte klarat spelet och jag tror nog nästan alla här har klarat spelet på pc eller ps2 eller så har dom väll redan fått reda på slutet. Och jag tror inte dom bryr sig om dom får veta lite om slutet av spelet.

Redigerad av nexus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor