Crouching.tiger Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tyckte att det var perfekt. har försökt hålla SPOILERS på minimum, men de finns härunder ändå först själva uppdraget, som är i flera delar. när man tror att det är över (ganska sorgligt också) dyker en gammal vän upp, och det är då det blir svårt och riktigt kul! men slutfilmen är grymt skön också. alla är glada och happy, det gillade jag efter att de hade bråkat och klagat på varandra genom hela spelet. svårt att förklara, men det hade nån sorts goodfeeling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bara en sak ja måste säga(spoiler varning här åxå) När TP har dött så står ju CJ över honom och snurrar handen lite roligt och säger see you around officer. fy faan vad jag skrattade när jag såg det. Och jag antar att döden va vad han va värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *SPOILER* Jag tycker de har gjort spelet ganska bra i slutet. Jag menar, de får spelet att fortsätta fastän storyn är slut! Det låter ganska bra när CJ säger: I think i'm gonna go look what's happenin' in the neighbourhood! (ungefär :S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 När ja klarade spelet tänkte jag: Jaha. Vad hände nu då ? 1 grej måste jag påpeka med spelet. (Markera fältet nedanför för att läsa)Jag hatar att man var tvungen att döda homiesarna (Ryder o Big smoke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kom för snabbt, som sagt var skulle dragit ut på det lite mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Som vanligt i GTA så var det ett ganska dåligt slut. I Vice City ville man ju bara inte att Lance Vance skulle vara en backstabber och man ville ju inte döda honom. Samma i SA, Varför Big Smoke och varför ska alla vara såna svikare. Nej nästa slut måste vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 BS var ju bara tjock men Ryder var ju cool, honom ville jag inte döda.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 *SPOILER* Rätt åt den lilla idioten TP att dö. Störde mig ganska mycket på honom (ur Cj's synvinkel), men annars ganska skön snubbe. Ryder var så jä**a kaxig i början så att man typ ville ta livet av honom på direkten. Blev lättad när man äntligen fick göra det. Men overall så tycker jag att slutet var bra, det var så att man nästan blev rörd över hur starka band dom har mellan varandra i 'hooden (speciellt Cj och Sweet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men overall så tycker jag att slutet var bra, det var så att man nästan blev rörd över hur starka band dom har mellan varandra i 'hooden (speciellt Cj och Sweet). Öö dom e ju bröder så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Skulle vara coolt om man fortfarande kunde vara med cesar och sweet typ gör drive-by och sånt med de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lite dåligt att man inte kan ses med dem längre :'( Sweet är ju cool Trodde förresten att man skulle få något när man utrotade alla gäng. Mitt LS är helt grönt och ändå är det som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Alla som tjatar om spoiler varning varför bryr ni er om dom som inte klarat spelet och jag tror nog nästan alla här har klarat spelet på pc eller ps2 eller så har dom väll redan fått reda på slutet. Och jag tror inte dom bryr sig om dom får veta lite om slutet av spelet. Redigerad 22 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det var skit-skönt att döda Ryder. Men att döda Big-Smoke..... det va sorgligt.. :'( Han var ju CJ:s vän, trevlig (oftast) , det enda felet var att han blev mutad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts