Merkky Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 I den här topicen kan ni skriva vad ni tycker om slutet, handling, svårhet... Jag tyckte att det var bra, bortsett från att det skulle ha varit sorgligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 I den här topicen kan ni skriva vad ni tycker om slutet, handling, svårhet... Jag tyckte att det var bra, bortsett från att det skulle ha varit sorgligare.. Du kanske ska spoilervarna? endel kanske inte klarat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du kanske ska spoilervarna? endel kanske inte klarat spelet? Njaa... med tanke på att han bara frågar vad man tycker och inte skriver nått om vad som händer så behövs det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Slutet var helt okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du kanske ska spoilervarna? endel kanske inte klarat spelet? Är man så hjärndöd så man inte fattar att det avslöjas saker i den här topicen så är man inte nog smart för å fatta vad vi säger här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Ja med tanke på att alla inte har klarat ut spelet så säger jag inte så mycket.. Men jag tycker att slutet var helt okey. Redigerad 19 juli, 2005 av Xtraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Slutet var skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Tycker jag också, kunde gärna slutat med världens gängkrig, alla gäng i LS anfaller, vid slutet av kriget är det en torped som skjuter nån närastående till CJ, och spelet slutar med att CJ lovar att hämnas på ledaren och hela gänget som dödade (Insert name). Så har vi GTA SA2 xP. Å i 2an (Med andra städer såklart.) ska ma göra uppdrag åt andra gäng å få respekt av dom så dom joinar, Ja, man gör uppdrag för att samla ihop flera gäng som sedan ska utrota ett annat RIKTIGT stort gäng, dom som dödade (Insert name). Fast mitt under spelets gång när man har fått några gäng å joina å har börjat planera anfallet och lite små terror innan, Insider jobb, spränga vapenförråd som är "Fiende gängets", garage å sånt, allt som tillhör dom, men då finns det en läcka, nån som tjallar å så måste man döda honom, men då har han redan informerat fienderna om att CJs gäng kommer anfalla och då rustar dom upp och är beredda på attacken, å då blir det som var tänkt en stealth attack mot fienderna, San Andreas största gängkrig nånsin. Kom av mig, var tvungen å skriva det Redigerad 19 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Slutet var lite kort tycker jag. Kunde ha varit lite mer utdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tycker att slutet var sådär...Inte jätte dåligt med det kunde gjorts lite bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tyckte att slutet var ganska bra planerat, jag menar dom fick spelet att fortsätta,även om storyn var slut,och så fick dom dendär "slutet gott,allting gott" känslan med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tyckte det var som det brukar i GTA-spelen. Man besegrar badguyen/guysen och lever lyckligt i alla sina dagar typ. Inget märkvärdigt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag tyckte inte om slutet...Tyckte inte storyn berörde mig speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tyckte det var som det brukar i GTA-spelen. Man besegrar badguyen/guysen och lever lyckligt i alla sina dagar typ. Inget märkvärdigt enligt mig Seriöst. Men CJ är ju lika mycket the badguy som dom han dödar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Seriöst. Men CJ är ju lika mycket the badguy som dom han dödar Theres no bad guys, only murderers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Den var väl bra. Storyn kunde därimot vara mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tycker slutet kunde vara lite mer avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 SPOILER VARNING LÄSER DU NEDAN OCH EJ HAR KLARAT SPELET FÅR DU SKYLA DIG SJÄLV!!!! Jag tycker det gick för snabbt att döda BS och TP i samma uppdrag nej jag tycker allt att dem kunde gjort 4-5 uppdrag till emellan dem bägges död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 SPOILER VARNING LÄSER DU NEDAN OCH EJ HAR KLARAT SPELET FÅR DU SKYLA DIG SJÄLV!!!! Jag tycker det gick för snabbt att döda BS och TP i samma uppdrag nej jag tycker allt att dem kunde gjort 4-5 uppdrag till emellan dem bägges död. Alltså lite mer avancerat å längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kan man åxå kalla det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts