Jump to content

Slutet

Share

Recommended Posts

Tycker jag också, kunde gärna slutat med världens gängkrig, alla gäng i LS anfaller, vid slutet av kriget är det en torped som skjuter nån närastående till CJ, och spelet slutar med att CJ lovar att hämnas på ledaren och hela gänget som dödade (Insert name). Så har vi GTA SA2 xP.

Å i 2an (Med andra städer såklart.) ska ma göra uppdrag åt andra gäng å få respekt av dom så dom joinar,

Ja, man gör uppdrag för att samla ihop flera gäng som sedan ska utrota ett annat RIKTIGT stort gäng, dom som dödade (Insert name). Fast mitt under spelets gång när man har fått några gäng å joina å har börjat planera anfallet och lite små terror innan, Insider jobb, spränga vapenförråd som är "Fiende gängets", garage å sånt, allt som tillhör dom, men då finns det en läcka, nån som tjallar å så måste man döda honom, men då har han redan informerat fienderna om att CJs gäng kommer anfalla och då rustar dom upp och är beredda på attacken, å då blir det som var tänkt en stealth attack mot fienderna, San Andreas största gängkrig nånsin.

Kom av mig, var tvungen å skriva det :)

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor