Joey Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Japp, finns det nått BRA program förutom windows movie maker? Ska gå och lägga till lite effekter och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sony Vegas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) OMG typ tredje tråden om detta idag ju. (som jag läser) Redigerad 19 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sony Vegas . Sony Vegas är bra. Ett kraftfullt verktyg för filmredigering. Det är dock dyrt, om man inte letar i buskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Magix Music Maker Magix Movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 OMG typ tredje tråden om detta idag ju. (som jag läser) Som jag vet så finns det inget program som heter "OMG typ tredje tråden om detta idag ju. (som jag läser)" Finns inte i busken iaf. Så varför skrev du här? -- Ok, Sony Vegas. Då ska jag leta efter d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Pinnacle Studio 9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Adobe Premiere.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Som jag vet så finns det inget program som heter "OMG typ tredje tråden om detta idag ju. (som jag läser)" Finns inte i busken iaf. Så varför skrev du här? -- Ok, Sony Vegas. Då ska jag leta efter d. För att du ska fatta att du ska söka innan du startar topics edit:testade att söka och jag hittade 5 trådar om detta på försök1 Redigerad 19 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 För att du ska fatta att du ska söka innan du startar topics edit:testade att söka och jag hittade 5 trådar om detta på försök1 Och du kanske ska fatta att det här är ett forum, där man frågar saker? Och tycker du att tråden är onödig, varför läser du den då? Varför svarar du? Nädu lille vän, gå och krama om din mamma, för du har ingenting här att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts