siggge Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Vet nån en beskrivning över vad man ska göra på de olika Stunten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 flyga... Fattar inte vad du menar... Man ska flyga tillräckligt långt eller högt bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 De snabbaste bilarna är inte alltid de bästa, i Unique Stuntet nere i hamnen där man gör El Burros glassbils uppdrag försökte jag flera gånger med en Banshee utan att lyckas, med polisbilen klarade jag stuntet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Ja men jag vill ha en beskrivning... Alltså för varje stunt..Hur långt man måste komma och så vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts