megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hej efter att ha testat gtaT så har jag STORA grafikbuggar, hela skärmen ser ut som folietyp. Kaboom sa att det var något dirext x hook med, har testat att updatera dirext x intstallera om dirvutinerna, byta drivisar. funkar fortfarande inte. Vad ska jag göra? har avistallerat ALLT som har med gta att göra. snälla hjälp mig! fort. Buggen kan börja i spel men sedan överallt i tex windows med :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Haha lol...och grisar kan flyga va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Haha lol...och grisar kan flyga va? E du helt dumm i huvudet eller? jag kan ta ett scrshoot. vad fan kan det annars beropå? hadde itne felet innan jag testade GtaT... Hur kan du förklara DET?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Mitt gta funkar perfekt Windows åxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ta en scrren så kan jag kolla jag e jävligt bra när de gäller datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Ta en scrren så kan jag kolla jag e jävligt bra när de gäller datorer När jag trycker på scrshoot knappen tycks buggen gå ner. men som ni ser "fläckarna" dom blir över hela skärmen, längs alla 3d "väggar" osv, dvs det blri inte så här i gta utan i alla spel. Då måste det vara Direct ex eller?, KABOOM, hur får jag bort den där driex x hooken du snacka om!. EDIT: jag har sökt i 30 min med Atitool, efter artifacts, om det nu skulle vara grafikkortet... Den har hittat 0. Redigerad 19 juli, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Testa med att byta g-kort med en kommpis å se om de e så då med om dee så då med så behöver du formaterar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 1. GtaT ÄR en DX9 hook. 2. Detta har ingenting med GtaT att göra, det är dina drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) 1. GtaT ÄR en DX9 hook. 2. Detta har ingenting med GtaT att göra, det är dina drivrutiner. Är du helt säker?, iaf är det kortet som har pajjat :S Edit: det kan itne ha vart något som blivit kvar efter gtat ? Redigerad 19 juli, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Är du helt säker?, iaf är det kortet som har pajjat :S Jag vet det, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag vet det, tro mig. Okej håller på att tanka nya drivisar. Annars formarterar jag och sickar tillbaka kortet. Mne ni kan förstå att jag blev lack va? buggen började första gången jag startate gtaT, eftersom du skrev "det är en Direct x hook" så trodde jag det var naturligt. Ber om ursäkt. Och om inte det här funkar kommer jag nog skälla lite mer på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 När jag trycker på scrshoot knappen tycks buggen gå ner. men som ni ser "fläckarna" dom blir över hela skärmen, längs alla 3d "väggar" osv, dvs det blri inte så här i gta utan i alla spel. Då måste det vara Direct ex eller?, KABOOM, hur får jag bort den där driex x hooken du snacka om!. EDIT: jag har sökt i 30 min med Atitool, efter artifacts, om det nu skulle vara grafikkortet... Den har hittat 0. Jag tycker mer det ser ut som gräset är "uppgrävt"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 E du helt dumm i huvudet eller? jag kan ta ett scrshoot. vad fan kan det annars beropå? hadde itne felet innan jag testade GtaT... Hur kan du förklara DET?. Du runkar nog till förmycket porr så du fott virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag kan säga att det inte är gropar utan skärmen blir fylld med sådant. Grim: nää har bara vart inne på sidorna du tipsa om, tex www.grim.goes.dog.com/usch.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag kan säga att det inte är gropar utan skärmen blir fylld med sådant. Grim: nää har bara vart inne på sidorna du tipsa om, tex www.grim.goes.dog.com/usch.htm Min startsida ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Själv röstar jag på grims förslag...det måste va anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Du hade ju installerat om drivrutinerna så det e inget virus, men jag riktar mig mer åt att det e något fel på grafikkortet. Annars så kan det ju vara dammigt eller nåt. Redigerad 19 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du hade ju installerat om drivrutinerna så det e inget virus, men jag riktar mig mer åt att det e något fel på grafikkortet. Annars så kan det ju vara dammigt eller nåt. Ja sak testa att damma av det felet blir bara efter ett långt spelpass nu, dvs dåligkylning? och det betyder att det är dammigt! så nu har jag löst det. Annars får webhallen ta hand om skiten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag kan säga att det inte är gropar utan skärmen blir fylld med sådant. Grim: nää har bara vart inne på sidorna du tipsa om, tex www.grim.goes.dog.com/usch.htm Jga har inte visat dig några sidor, men du lär va bra på att hitta skumma sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Mitt tips är avinstallera drivrutinerna och installera dom dom, funkar inte det kan du alltid formatera, funkar inte det testa en kompis grafikkort i din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts