Jump to content

VARNING VARNING VARNING FÖR GtaT!

megawatti
 Share

Recommended Posts

Hej efter att ha testat gtaT så har jag STORA grafikbuggar, hela skärmen ser ut som folietyp. Kaboom sa att det var något dirext x hook med, har testat att updatera dirext x intstallera om dirvutinerna, byta drivisar. funkar fortfarande inte.

Vad ska jag göra? har avistallerat ALLT som har med gta att göra.

snälla hjälp mig! fort. Buggen kan börja i spel men sedan överallt i tex windows med :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ta  en scrren så kan jag kolla jag e jävligt bra när de gäller datorer

När jag trycker på scrshoot knappen tycks buggen gå ner. men som ni ser "fläckarna" dom blir över hela skärmen, längs alla 3d "väggar" osv, dvs det blri inte så här i gta utan i alla spel. Då måste det vara Direct ex eller?, KABOOM, hur får jag bort den där driex x hooken du snacka om!.

EDIT: jag har sökt i 30 min med Atitool, efter artifacts, om det nu skulle vara grafikkortet... Den har hittat 0.

post-11-1121787673_thumb.jpg

Redigerad av oooo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet det, tro mig.

Okej håller på att tanka nya drivisar. Annars formarterar jag och sickar tillbaka kortet.

Mne ni kan förstå att jag blev lack va? buggen började första gången jag startate gtaT, eftersom du skrev "det är en Direct x hook" så trodde jag det var naturligt.

Ber om ursäkt.

Och om inte det här funkar kommer jag nog skälla lite mer på er :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag trycker på scrshoot knappen tycks buggen gå ner. men som ni ser "fläckarna" dom blir över hela skärmen, längs alla 3d "väggar" osv, dvs det blri inte så här i gta utan i alla spel. Då måste det vara Direct ex eller?, KABOOM, hur får jag bort den där driex x hooken du snacka om!.

EDIT: jag har sökt i 30 min med Atitool, efter artifacts, om det nu skulle vara grafikkortet... Den har hittat 0.

Jag tycker mer det ser ut som gräset är "uppgrävt"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du hade ju installerat om drivrutinerna så det e inget virus,

men jag riktar mig mer åt att det e något fel på grafikkortet.

Annars så kan det ju vara dammigt eller nåt.

Ja sak testa att damma av det :unsure: felet blir bara efter ett långt spelpass nu, dvs dåligkylning? och det betyder att det är dammigt! så nu har jag löst det. Annars får webhallen ta hand om skiten igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor