Elander Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag gillar inte Photo Shop, så jag kör Paint Shop Pro. Det är tyffare. Vart kan man få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vart kan man få tag på det? På samma sätt som Photo Shop. Pröjsa några tusen... Eller gör som alla andra... Ni vet hur... BTW: Mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Äsch, mina försök går åt helvete. Detta har förvisso gett mig en inblick i hur mästerlig du är, Ebeeto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Äsch, mina försök går åt helvete. Detta har förvisso gett mig en inblick i hur mästerlig du är, Ebeeto. Bow, little man. BTW: Förlåt! FÖRLÅT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Bow, little man. BTW: Förlåt! FÖRLÅT! HAHAHAHAHAHAHA Fyfan... satt just en kaka i halsen när ja såg den där bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) På samma sätt som Photo Shop. Pröjsa några tusen... Eller gör som alla andra... Ni vet hur... BTW: Mer! *bild* Alla dina bilder ser ju lika dana ut Redigerad 20 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är enkelt att göra så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är enkelt att göra så... Gör så då... Var ville du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Gör så då... Var ville du komma? Dom sa att dom inte kunde med det är enkelt man går bara in på filter gör flytande o börjar dra KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dom sa att dom inte kunde med det är enkelt man går bara in på filter gör flytande o börjar dra KLART! Filter? Flytande? Va? Du snackar smörja. "Color to target" heter det... Och penselverktyget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag gillar inte Photo Shop, så jag kör Paint Shop Pro. Det är tyffare. Det borde heta Paint Shop No0b. Använder du 8:an eller 9:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det borde heta Paint Shop No0b. Använder du 8:an eller 9:an? Och du borde heta Mr. Gay... Nian, btw... Bytte just... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 När hon gråter rinner Make-up:en. Den är väl fan i mig inte vit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Den är väl fan i mig inte vit? Det är *ahem* sperma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 En bild till...Orginalen finns på sida 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Den är väl fan i mig inte vit? Du frågade vad det var under ögonen. Det vita är väll serre. Redigerad 20 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Filter? Flytande? Va? Du snackar smörja. "Color to target" heter det... Och penselverktyget... Trodde du hadde ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Trodde du hadde ps Jag skrev tydligt i en tidigare post i denna tråd att jag använder Paint Shop Pro. Det är mycket mysigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ingen brud men ful e han (min första "person-modd") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är *ahem* sperma... Jaja, jaha... Den var dock misstänksamt prydligt "lagd"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts