RanDo0m Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här kan ni ladda ner min stuntfilm! Sätt gärna betyg på den! http://rapidshare.de/files/3178763/CJ_out_stunting.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 En till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Klart de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kan du inte ladda upp den någon annan stans ? Jag fattar inte hur man får hem den på den där sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kan du inte ladda upp den någon annan stans ? Jag fattar inte hur man får hem den på den där sidan. Tryck på Free längst ner. Sen väntar du lika länge som det står där. Sen trycker du bara på filen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Aha, tack så mycket. EDIT : när jag har tryckt på FREE så kommer de ingen tid som tickar ner ju :/. Redigerad 19 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tyckte inte om den här särskillt mycket. Bra musikval, men det var ganska enformiga och lätta stunts, men den gick att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tycker den va tråkig: dåligt tempo, dålig musik, enkla stunts, kolsvart så man såg knappt hälften av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts