skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har hört ett rykte om att det ska finnas grottor och gångar inuti Mount Chiliad. Någon som vet om det stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nej aldrig sett nåt sånt... Enda gången man slipper genom mt. Chilliad är väl säkert tunneln som går bredvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Nej, det tror jag inte. Men det vore riktigt kul om det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har hört ett rykte om att det ska finnas grottor och gångar inuti Mount Chiliad. Någon som vet om det stämmer? Läste också det (på gtasajten.com) men har inte sett nå iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Kan ingen göra en mod med tunnlar inne i mount chilliad?? hade vart skoj.. Fast ja har det ju till PS2! Redigerad 19 juli, 2005 av Applemos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det e ju en liten tunnel av ngt slag vid tippen åxå (uppe i berget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag vet vilken du menar men det kan man ju knappast räkna till tunnel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har hittat en tunnel i öknen. Här är en bild http://gta-action.planet-multiplayer.de/sa-gallery/org/557.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har hittat en tunnel i öknen. Här är en bild http://gta-action.planet-multiplayer.de/sa-gallery/org/557.jpg Kan du märka ut var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Gtottan ligger i Las Venturas. -------------------------------------------------- http://img181.imageshack.us/img181/4094/hpkire21nm6cz.jpg Redigerad 19 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Gtottan ligger i Las Venturas. Okej, Tackar. Ska dra med hydran dit , Är vid flygplatsen (ovanför 69) Edit: Hittade nu, var inte så mycket speciellt med den, men tack iaf ^^ Redigerad 19 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Man kan ju undara om det finns mer grotor. Ska kolla om det går att lägga in några grotor i SA. ---------------------------------------------------------------------------------- http://img181.imageshack.us/img181/4094/hpkire21nm6cz.jpg Redigerad 19 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hittade också den. Var bara en tunnel till andra sidan så att säga =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gtottan ligger i Las Venturas. -------------------------------------------------- http://img181.imageshack.us/img181/4094/hpkire21nm6cz.jpg Coolt. Ska kolla med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) @Kire21: Signaturer Man kan ha tre olika sorters signaturer kan man säga. En bild, bara text, eller både bild och text. Bara text går jag inte in på för det är bara att skriva det man vill och sen uppdatera signaturen. Glöm INTE att man inte får ha mer än 250tecken dock. Bildsignaturer: Du har hittat en fin bild som du vill ha som signatur. Det första du kollar är om den är mindre än 200x500pixlar och inte väger in på mer än 100kb. När du väl har kollat upp det så kopierar du URL:n till bilden och gör sen en -tag. Uppdatera och klart! Läs reglerna här! Redigerad 19 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Den dära tunneln va med i en stuntfilm...så den har jag redan sett ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kan man gå in i tunneln i Las Venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kan man gå in i tunneln i Las Venturas? Jo, man kör igenom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jo, man kör igenom den. Man ser ju inget i gråttan alltså om man åker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Man ser ju inget i gråttan alltså om man åker Man ser inget speciellt, men jag ser inne i den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts