pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Murderdolls - White Wedding är OTROLIGT bra Ord. mycke grymmare än Billy Idols Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Pottzorks cover på For whom the bell tolls är riktigt grymm Vart hittar man den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vart hittar man den då? Hmm. slå dig ner i min stol så kan jag spela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Metallica - Killing Time. Metallica - Blitzkrieg. Metallica - Am I Evil? (Live). Metallica - So What. Metallica - Sabbra Cadabra. Guns N' Roses - Live And Let Die. Da shit with balls. © Ace Talpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ni kan inte mena allvar när ni skriver att CoB är bättre än iron maiden... Ja tycker att cobs covers e lika bra som maidens ungefär... kan inte riktiga säga vilka av dom som e bäst, båda 2 e favvoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ni kan inte mena allvar när ni skriver att CoB är bättre än iron maiden... Om man lyssnar på COb - The trooper så är den skönare än Maidens, mer drag i den... Aces high och dom andra... Svårt att säjja vilken som är skönast, då båda är sköna i sin musikstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om man lyssnar på COb - The trooper så är den skönare än Maidens, mer drag i den... Aces high och dom andra... Svårt att säjja vilken som är skönast, då båda är sköna i sin musikstil. Rösten til Bruce är mycket bättre..Hade det varit Bruce som sjöng hade den varit bra...Dom spelar jäkligt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fade to black med apocalyptica är swkön att sova till, men tveksamt om den är bättre än originalet.. Det är ju två skilda världar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Guns N' Roses cover på en annan Rolling stones låt. Nämligen Wild Horses är också jävligt bra. Jag tycker att GN'R Har förbättrat den enligt mig. Men ett stort minus är att den bara finns live.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nirvanas version av "The Man Who Sold The World" är bättre än Bowies original. Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Rammstein - Stripped Bättre än orginalet av Depeche Mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Mötley Crüe - Smokin' In The Boys Room [brownville's Station] på Theatre Of Pain Mötley Crüe - Anarchy In The UK [The Sex Pistols] på Decade of Decadence 3 Doors Down - That Smell [Lynyrd Skynyrd på Another 700 Miles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Grove Coverage - Poison Grove Coverage - Runaway Grove Coverage - God is a girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Metallica - Whiskey in the jar Metallica - Sabbra Cadabra Metallica - Astronomy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Grym cover från syskonen The White Stripes- Jolene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Grymma covers: Six Feet Under - Jailbreak Six Feet Under - War Machine Six Feet Under - TNT Six Feet Under - Smoke on the Water Graveworm - Fear of the Dark (MÄSTERVERK) Vomitron - Ghostbusters Theme Edit: Soulfly - Fuck The Police ... Redigerad 21 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Som Ebeeto sa, "The man who sold the world" har Nirvana gjort jävligt bra... Annars tycker jag att de flesta covers som kommer nu förtiden bara är samma låt med en trummaskinen i bakgrunden. Sånt hatar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Beseech - Gimme Gimme Gimme Säger sig självt. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jimi Hendrix - wild thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 I nuläget säger jag Graveworm - Losing My Religion. Skön som fan, även fast orginalet är underbart så gillar jag denna mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts