jaeger Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Någon som vet var man kan hitta den? Jag har kollat på den där kartan där det står vart alla PARKERADE bilar finns, Landstalker fanns inte med. Någon som vet var den kör runt (plz säg inte "på landet") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag ser den hela tiden utanför mitt garage i San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Överallt? Lika vanlig som sentinel eller perennial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Detta program kan du spawna bilar i garaget, Om du vill kan du använda det till att spawna en Landstalker. GTA_SA_GarageEdit.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts