skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, det måste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ibland får jag tankaryck och laddar ner skitmkt.. som för några dagar sen laddade jag ner 1000 låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 I genomsnitt är det nog bra över dom där siffrorna eftersom mitt 8Mbit tankar dagarna i ända. Eh, foreller givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: 5mp3/dag. Klart jag laddar ner =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tankar när jag vill ha nått.. Och jag vill inte ha nått så ofta. Nångång i månaden kanske man drar ner ett par album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts