Tux Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Förstår inte varför ni kallar det mp3-lag, finns ingen mp3-lag, lagen ni pratar om rör både spel film och musik. så titeln på denna tråden borde bytas. Okej Data snille... Vi kan väl byta Titel för annars sprängs hela världen....eller nä! Hela RYMDEN sprängs! Woooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 1. Vadå för MP3-lag? 2. Jag laddar inte ner så mycket längre då min hårddisk är proppad, brukade ladda ner över hundra om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag laddar fortfarande ner men det brukar aldrig bli särskilt mycket (det var likadant innan lagen också). .w0rd.. lyssnar inte så mycket på musik.. men vill jag ha nån låt så är det klart att jag laddar ner den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Laddar inte längre ner, men gjorde innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Började nästan skratta när jag såg trådtiteln. Det finns faktist lagliga mp3 filer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har all musik jag vill ha. Men om jag hittar nån snabb user brukar jag tanka det mesta han har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Okej Data snille... Vi kan väl byta Titel för annars sprängs hela världen....eller nä! Hela RYMDEN sprängs! Woooooooo Sa jag att hela världen skulle sprängas? tycker bara att rätt ska vara rätt! för det finns ingen jäkla mp3-lag. däremot finns det en nedladdningslag. *edit detta måste vara det enda forumet där man MÅSTE SKRIVA MED STOR FUL BOKSTAV I BÖRJAN AV VARJE MEDDELANDE! Redigerad 19 juli, 2005 av Fargo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sa jag att hela världen skulle sprängas? tycker bara att rätt ska vara rätt! för det finns ingen jäkla mp3-lag. däremot finns det en nedladdningslag. *edit detta måste vara det enda forumet där man MÅSTE SKRIVA MED STOR FUL BOKSTAV I BÖRJAN AV VARJE MEDDELANDE! Det är upp till dig om du vill skriva här ens... om du inte orkar trycka på Shift och första bokstaven du vill börja meningen med... aja inte mitt problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det Blir Snyggare Med Stor Bokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 10 låtar om dagen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har alla låtar ja BEHÖVER... men ibland kan ja väll ta o tanka nåra maiden låtar eller children of bodom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) 50 kb/s om man har tur. ADSL. Tankar inte så mycket musik, gjorde det förr, men har allt jag behöver å kommer inte på nå mer musik som man behöver ladda ner. Så det blir inte så mycket hur man än vrider och vänder på det. Edit: Vote: Nått mellan "Laddar inte ner alls" och "Laddar bara ner några stycken i månaden." Redigerad 19 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Har blivit ganska mycket nu på senaste tiden.. 3-4 album per dag ungefär. Idag har jag laddat ner runt 20 album. Redigerad 19 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har blivit ganska mycket nu på senaste tiden.. 3-4 album per dag ungefär. Idag har jag laddat ner 20 album. Just nu nöjjer jag mig med The Black Album (Metallica) som jag har köpt och några låtar HOWHOW skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det finns ingen mp3 lag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det finns ingen mp3 lag.. Börja inte du också å gnälla, läs igenom topicen, det har redan gnällts om det. Nog för att det inte finns nån "mp3 lag", men nog vet du väl vad han menar?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Laddar väl ner några i månaden. Sen tror jag att de inte går på (anitpiratbyrån alltså) den som bara tar ner någon låt. Tror de vill ta de som tankar grejer dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 HAHAHAH din signatur krossar Suck.. Warpdrive ? eller för er äldre Bash.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det Blir Snyggare Med Stor Bokstav Jag Håller Med. Phew, det där var jobbigt. *andfådd andfådd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det finns ingen mp3 lag.. Men du fattar väl vad han menar!! Måste detta upprepas så många gånger Redigerad 20 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts