Jump to content

Mp3-lagen!

Tux
 Share

Vad tycks om den nya mp3-lagen, laddar du fortfarande ner mp3?  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Förstår inte varför ni kallar det mp3-lag, finns ingen mp3-lag, lagen ni pratar om rör både spel film och musik. så titeln på denna tråden borde bytas.

Okej Data snille... Vi kan väl byta Titel för annars sprängs hela världen....eller nä! Hela RYMDEN sprängs! Woooooooo :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Okej Data snille... Vi kan väl byta Titel för annars sprängs hela världen....eller nä! Hela RYMDEN sprängs! Woooooooo  :o

Sa jag att hela världen skulle sprängas? tycker bara att rätt ska vara rätt! för det finns ingen jäkla mp3-lag. däremot finns det en nedladdningslag. *edit detta måste vara det enda forumet där man MÅSTE SKRIVA MED STOR FUL BOKSTAV I BÖRJAN AV VARJE MEDDELANDE!

Redigerad av Fargo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag att hela världen skulle sprängas? tycker bara att rätt ska vara rätt! för det finns ingen jäkla mp3-lag. däremot finns det en nedladdningslag. *edit detta måste vara det enda forumet där man MÅSTE SKRIVA MED STOR FUL BOKSTAV I BÖRJAN AV VARJE MEDDELANDE!

Det är upp till dig om du vill skriva här ens... om du inte orkar trycka på Shift och första bokstaven du vill börja meningen med... aja inte mitt problem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

50 kb/s om man har tur. ADSL.

Tankar inte så mycket musik, gjorde det förr, men har allt jag behöver å kommer

inte på nå mer musik som man behöver ladda ner.

Så det blir inte så mycket hur man än vrider och vänder på det.

Edit: Vote: Nått mellan "Laddar inte ner alls" och "Laddar bara ner några stycken i månaden."

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor