Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Blir intressant att se resultaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det finns ingen mp3-lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Alla nya lagar är fjantiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Alla nya lagar är fjantiga. Du står för ett lagfritt samhälle? Anarkist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Du står för ett lagfritt samhälle? Anarkist! KANSKE JAG GÖR! Äditt: Sårrie Fouwr CAPPPS LAOWCK Redigerad 19 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) KANSKE JAG GÖR! Då dödar jag dig först. Btw, jag laddar ner vafan jag vill, skiter i om lagen säger att man inte får ^^ @Ronin: Nej, jag står inte för ett lagfritt samhälle, men du gör tydligen Jag skiter bara i de lagar som jag vill skita i men jag säger inte att de inte ska finnas. Redigerad 19 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 skiter i om lagen säger att man inte får Anarkist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag laddar fortfarande ner men det brukar aldrig bli särskilt mycket (det var likadant innan lagen också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Typ 100 i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vet inte riktigt vad jag ska vota. Grejjen är att jag inte ORKAR ladda ner musik. det tar kanske en timme att starta DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har blivigt mer nu än innan lagen gick igenom =) beror nog iof på att jag har ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har blivigt mer nu än innan lagen gick igenom =) beror nog iof på att jag har ny dator HAHAHAH din signatur krossar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vi fick 8 mbit typ 3 veckor innan lagen kom... Innan hade vi 0,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vi fick 8 mbit typ 3 veckor innan lagen kom... Innan hade vi 0,5 Jag HAR 0,5 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Drar nog hem runt femtio i veckan, ja. Givetvis talar jag om regnbågsforeller, och inte MP3-låtar. Vad tänker du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hihi P-C : Japp den aeger =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vet inte riktigt vad jag ska vota. Grejjen är att jag inte ORKAR ladda ner musik. det tar kanske en timme att starta DC. Kanske du skulle kunna tänka dig att kasta DC och kanske välja Bearshare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Haha vem bryr sig om den lagen ? Tankar flera album om dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Förstår inte varför ni kallar det mp3-lag, finns ingen mp3-lag, lagen ni pratar om rör både spel film och musik. så titeln på denna tråden borde bytas Men jag laddar iaf ner musik och film vad dom än säger, köper faktiskt en del musik och film med. hehe jag har ca 10000 st låtar Redigerad 19 juli, 2005 av Fargo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Dåliga alternativ Tankar väll ett par låtar i veckan, har det jag behöver. 2200 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts