Chillen Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 I Hasbury (tror jah det heter) så finns det en Tatto Parlor och en Sub Urban. Gå in på sub urban affären. Ha med en kamera. Gå till spegeln där man kan pröva kläder. Gå inte in i den röda markeringen. Ta kameran och zooma in i spegeln ! Jag vet inte ifall detta är någon nyhet men ! Smell ya later ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 I Hasbury (tror jah det heter) så finns det en Tatto Parlor och en Sub Urban. Gå in på sub urban affären. Ha med en kamera. Gå till spegeln där man kan pröva kläder. Gå inte in i den röda markeringen. Ta kameran och zooma in i spegeln ! Jag vet inte ifall detta är någon nyhet men ! Smell ya later ! Coolt, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ser inget speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Testade det nyss. Jag märkte inte heller något särskilt. Jag gjorde exakt som du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Funkar bättre med sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Jag såg heller inget speciellt =S EDIT: Såg inget med Snipern heller Redigerad 19 juli, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag skulle tippa på att det är någon sorts grafikbugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har ej provat på pc men när man zommade in på ps2 såg man det enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vad mer exakt ska man kolla på? och vad är det som ska synas där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vad mer exakt ska man kolla på? och vad är det som ska synas där? Menar du allvar? Läser du aldrig rubriker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Menar du allvar? Läser du aldrig rubriker? Jo, men jag (och många andra) ser inget speciellt där, och rubriken + första inlägget var inte särkilt beskrivande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Såhär är det: Om man går in i valfri SubUrban affär och har med sig Sniper eller kamera kan man stå bredvid den röda pilen(som man går på om man ska köpa kläder) sen kollar man in i spegeln med ett av vapnen och sen zommar fullt ser man en "hemlig" vapen affär där inne. somliga säger att man ska kunna handla där vid 100% men vad jag vet e det bara påhitt som allt annat som låter lite skumt med detta gåtfyllda spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det enda som man kan tänkas se är att den vanligtvis väldekorerade väggen är helt tom. Ligger en massa kläder där vanligtvis, dom är borta, men det finns absolut ingenting där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Någon som har en screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Någon som har en screen? There ya go, Grim Ursäkta kvaliten, det är PS2. Redigerad 19 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Det enda som man kan tänkas se är att den vanligtvis väldekorerade väggen är helt tom. Ligger en massa kläder där vanligtvis, dom är borta, men det finns absolut ingenting där. Det man kan se är en vapen affär och inget annat, tar en screen imorgon om ingen gör det före. edit: det va ngn som han före men jag kan ju ta på PC om ingen gör det me. Redigerad 19 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag har uptäckt en bugg när jag spelar basket så låter det som när man är på skut banan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kan du förklara lite närmare för detta låter minsann intressant hehe: för att inte gå off-topic kan du ju starta ny topic eller skicka mig ett pm iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Old news man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Wu zi mu: Använder du kamera eller hur får du bild ifrån spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts