P1rsson Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Måste fråga om nån här lirat Gangland? Ganska okänt mafia spel men väldigt underhållande. Orkar inte skriva så mycket mer om det men ni kan kolla in hemsidan: http://www.mediamobsters.com/index.php?pageid=49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jo, väldigt roligt lir, måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Är det ett gratis spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Funderade på att skaffa det när det kom men det blev ej så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det ett gratis spel? Tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Köpte det i våras till något LAN, men det spelades aldrig dock. Sedan dess har det stått orört i hyllan och samlat damm. Får väl utmana Crice på en dust någon gång. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Funderade på att skaffa det förut, men min dator var för gammal (dålig) så det blev inget av med det. Testade alltså demot, som inte funkade. Nu kan det dock bli intressant då jag för en stund iaf har en bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Håller på att tanka demot, hoppas det funkar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts