_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag sitte också förmycket. Finns inget annat att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Blir mer nu på sommaren när alla kompisar är bortresta Så då har man inget o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Finns nästan ingen ute här där jag bor! Alla sitter inne vid datorn typ eller kollar på tv. Jag sitter hela dagerna typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aalla verkar ju vara äkta datanördar här Jag går ibland upp och sitter en timme på morgonen, men annars är det bara på natten jag sitter i någon/några timmar Du kan ju också egentligen hålla käft? frågan var: hur länge sitter ni vid datorn i snitt? du kan ju svara utan att kommentera oss andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Indeed, sluta dissa oss sociopatiska low-lifes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Indeed, sluta dissa oss sociopatiska low-lifes! W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Sitter ca 8 timmar per dag, ibland mer ibland mindre, sen är det ju sommarlov med så det blir ju lite mer då som på dremhack t.ex sov jag bara 3 timmar och btw va fan är det för fel med data-nördar? DATANÖRD FOREVER! Redigerad 19 juli, 2005 av Fargo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Varje ledig stund... självklart är det inte bra. Ingenting är bra i överdrift - alkohol, mat, träning, osv... Edit: bytte ut v mot f. Redigerad 19 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts