Jump to content

Datoranvändande

MR_Lene
 Share

Recommended Posts

Har börjat fundera lite på om det verkligen är nyttigt att sitta mycket vid datorn.Tror jag sitter alldeles för mycket vid denna beroendeframkallande uppfinning.Känns som om jag har missat mycket denna sommarn p.g.a datorn=\. Vill att ni är ärliga nu. Hur många timmar sitter ni vid datorn per dag?

Jag skulle gissa på att jag sitter ungefär 8 timmar per dygn vilket är ganska mycket!

(sökte men tror inte att det finns nån liknande topic)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat fundera lite på om det verkligen är nyttigt att sitta mycket vid datorn.Tror jag sitter alldeles för mycket vid denna beroendeframkallande uppfinning.Känns som om jag har missat mycket denna sommarn p.g.a datorn=\. Vill att ni är ärliga nu. Hur många timmar sitter ni vid datorn per dag?

Jag skulle gissa på att jag sitter ungefär 8 timmar per dygn vilket är ganska mycket!

(sökte men tror inte att det finns nån liknande topic)

Ibland kan jag hålla på för mycket, å sen slutar jag några dagar/veckor. Å tillbaks till ruta ett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Missar saker på sommaren? Sommaren är ledighet. Ledighet är göra vad man vill. Jag sitter vid datorn kanske 6 timmar om dagen. Jag har inget problem med det. Vad skulle jag annars göra? Gå ut? Träffa människor? Skaffa ett liv? Nä, aldrig...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Missar saker på sommaren? Sommaren är ledighet. Ledighet är göra vad man vill. Jag sitter vid datorn kanske 6 timmar om dagen. Jag har inget problem med det. Vad skulle jag annars göra? Gå ut? Träffa människor? Skaffa ett liv? Nä, aldrig...

Vilken härlig inställning du har :huh:

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha samma sorts inställning, just den verkar så enkel.

Men jag får typ skuldkänslor av att inte följa me morsan till nån

släkting eller fara nånstans me Motorcykel me farsan eller nått,

istället sitter man å surfar på internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag vill ha samma sorts inställning, just den verkar så enkel.

Men jag får typ skuldkänslor av att inte följa me morsan till nån

släkting eller fara nånstans me Motorcykel me farsan eller nått,

istället sitter man å surfar på internet.

Känner igen mig där. asså grejjen är att man inte kan förneka att datorn påverkar ens hälsa och liv. man blir mindre social och det blir man ju inte direkt lyckligare av=\

Edit : Stava :S

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor