MR_Lene Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har börjat fundera lite på om det verkligen är nyttigt att sitta mycket vid datorn.Tror jag sitter alldeles för mycket vid denna beroendeframkallande uppfinning.Känns som om jag har missat mycket denna sommarn p.g.a datorn=\. Vill att ni är ärliga nu. Hur många timmar sitter ni vid datorn per dag? Jag skulle gissa på att jag sitter ungefär 8 timmar per dygn vilket är ganska mycket! (sökte men tror inte att det finns nån liknande topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Kanske minst sex timmar? och ibland aldrig! Redigerad 18 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Beror på vad man gör. Ibland mycket ibland aldrig. Sitter mest på nätterna måste jag påpeka bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har börjat fundera lite på om det verkligen är nyttigt att sitta mycket vid datorn.Tror jag sitter alldeles för mycket vid denna beroendeframkallande uppfinning.Känns som om jag har missat mycket denna sommarn p.g.a datorn=\. Vill att ni är ärliga nu. Hur många timmar sitter ni vid datorn per dag? Jag skulle gissa på att jag sitter ungefär 8 timmar per dygn vilket är ganska mycket! (sökte men tror inte att det finns nån liknande topic) Ibland kan jag hålla på för mycket, å sen slutar jag några dagar/veckor. Å tillbaks till ruta ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Typ hela dagarna och nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Typ hela dagarna och nätterna. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nu på sommaren kanske 10 timmar om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Alldeles för mycket är jag rädd för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Missar saker på sommaren? Sommaren är ledighet. Ledighet är göra vad man vill. Jag sitter vid datorn kanske 6 timmar om dagen. Jag har inget problem med det. Vad skulle jag annars göra? Gå ut? Träffa människor? Skaffa ett liv? Nä, aldrig... Redigerad 18 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Missar saker på sommaren? Sommaren är ledighet. Ledighet är göra vad man vill. Jag sitter vid datorn kanske 6 timmar om dagen. Jag har inget problem med det. Vad skulle jag annars göra? Gå ut? Träffa människor? Skaffa ett liv? Nä, aldrig... Vilken härlig inställning du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Håller med Ebeeto. Egentligen gör jag inte det, men jag vill hålla med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Solsken? Bah, sånt är för folk. Oss gamers är ljusskygga. Kanske drar till stan med Pottzork eller Hemulen nån gång. That's about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Missar saker på sommaren? Sommaren är ledighet. Ledighet är göra vad man vill. Jag sitter vid datorn kanske 6 timmar om dagen. Jag har inget problem med det. Vad skulle jag annars göra? Gå ut? Träffa människor? Skaffa ett liv? Nä, aldrig... Jag vill ha samma sorts inställning, just den verkar så enkel. Men jag får typ skuldkänslor av att inte följa me morsan till nån släkting eller fara nånstans me Motorcykel me farsan eller nått, istället sitter man å surfar på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kanske 12 timmar om dygnet nu när det är sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag vill ha samma sorts inställning, just den verkar så enkel. Men jag får typ skuldkänslor av att inte följa me morsan till nån släkting eller fara nånstans me Motorcykel me farsan eller nått, istället sitter man å surfar på internet. Känner igen mig där. asså grejjen är att man inte kan förneka att datorn påverkar ens hälsa och liv. man blir mindre social och det blir man ju inte direkt lyckligare av=\ Edit : Stava :S Redigerad 18 juli, 2005 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Typ 14 timmar om dygnet kanske. Beror lite på, men snitt 10 i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Sitter nästan bara vid datorn, annars går jag till xboxen... Har bara gått ut några gånger under det här lovet Känns som om jag bara slösar bort min tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Om det är en seg dag då ingen orkar göra nått.. så blir de väll ca 12+ timmar Annars går de väll mellan 6-8timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 För mycket.. Skulle jag inte sova skulle det bli 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aalla verkar ju vara äkta datanördar här Jag går ibland upp och sitter en timme på morgonen, men annars är det bara på natten jag sitter i någon/några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts