Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Mr. Magic Kan du länka upp kläderna som du har på den på SA?? och skulle va skit schyst om du kunde skriva niXy^ eller munkeN på ryggen Tyvär endast gjort för mig själv. Men jag har lagt upp en Gul version på GTAmods.com fast den verkar inte ha kommit upp. Ontopic nu. Du får gärna skicka PM Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Nå, inga mer bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Mr.Magic tröjan va skit snygg förrutom att du skrev neXy^ istället för niXy^ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Istället för Mt Chilliad Teman å sånt, så kan man ha Stadsteman?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Istället för Mt Chilliad Teman å sånt, så kan man ha Stadsteman?. Det kan man ju ha senare, men först detta. Vill se mer bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ladda ner WinRar här Min nya film Det kostar inget eller så? Om jag laddar ner den senaste versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 KAn någon ladda upp mr.magics film på någon annan sida? den sidan funkar inte för mig:( min film e snart klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H.L Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Någon som vet vad vegas kostar? Och Mr.Magic hur gör man egna klädeR? Redigerad 26 juli, 2005 av H.L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tråkigt att ingen mer deltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Tråkigt att ingen mer deltar. Jo, det här blev inte speciellt populärt. Lika bra att endast satsa på den på GTAStunting istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Imorgon är sista dagen, kom igen nu då folk. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 24h och 20 min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag lägger iallafall min röst på Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag lägger iallafall min röst på Mr.Magic På grund av hans tröja? Uhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 På grund av hans tröja? Uhm. Nej tyckte bara att han hade snyggare stunts än dig Fasst dina stunts e inte långt ifrån t.ex. när du hoppar på moppen när den "ramlar" ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Pm:a den ni röstar på till mig börja inte rösta förän 2:augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Pm:a den ni röstar på till mig börja inte rösta förän 2:augusti Lol, varför inte bara starta en poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Min röst går till Marklund! (fast man fick inte rösta nu?) Redigerad 1 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Lol, varför inte bara starta en poll? Smart , men nästa tävling så tar vi ett bättre ställe än mount chilliad, någon som har några förslag på hur vi ska göra nästa tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Här är min film EDIT: Jag tog bort den dom andras filmer var bättre. :"> Redigerad 1 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts