Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Med lite editering här är mitt bidrag: Mitt Bidrag Ganska dåligt men det finns inte så mycket bra saker att göra på Mt. Chilliad. Jag satte ett stort Mr.Magic över klippet så ingen snor. Jag tycker att vi kör utan tema det blir roligare så. Fast man skulle kunna ha istället för teman vart man ska göra stunten så ska man göra t.ex en A2G o.s.v. Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag tycker att vi kör utan tema det blir roligare så. Fast man skulle kunna ha istället för teman vart man ska göra stunten så ska man göra t.ex en A2G o.s.v. Håller med, sådana teman skulle vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Håller på att rendera min nu, ska ladda upp sen. Blev tyvärr inga grinds för mig. Filmen är cirka 01:53 m lång, gjord på totalt 40 minuter (Inklusive stunts). Så den blev lite slarvig. Inga speciella bra stunts heller. Men jag får se vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Inga speciella bra stunts heller. Hehe, man vill ju inte slänga sina bästa stunts på en sån här tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Hehe, man vill ju inte slänga sina bästa stunts på en sån här tävling. Sant. Här är mitt bidrag: http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=2211 Förvänta er inget jättebra... :S Edit: TGA verkar ej funka. Laddar upp på yousendit.com istället. Edit #2: http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=1CLVSOE...A51LX450YAX3386 Edit #3: Sista lösningen: http://rapidshare.de/files/3316732/tavling.rar.html Hoppas det funkar då. :S Redigerad 24 juli, 2005 av Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ok, men du mr.magic man får göra mer än 1 trick man har ju 90 sek på sej att göra filmen, din film är ca 10sek eller något Marklund: fan du va ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ok, men du mr.magic man får göra mer än 1 trick man har ju 90 sek på sej att göra filmen, din film är ca 10sek eller något Marklund: fan du va ju grym Tack, och magic borde få en chans till på sig. Jag hoppas på fler bidrag. Ps. Slog 3 världsrekord i min film. 7 ISB flips, 6 Vertical flips, 3606 rotation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Mr. Magic har du gjort "Hoody" tröjan sj?? skit snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Mr. Magic har du gjort "Hoody" tröjan själv?? skit snygg Ja jag har gjort allt jag har på mig, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har slängt ihop ett bidrag som finns här: Filmen Kanske inte den bästa men den får duga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Jag har slängt ihop ett bidrag som finns här: Filmen Kanske inte den bästa men den får duga... Laddar ner... Meh, den var ok. Btw jag trodde bara man fick ha 1 clip. Får jag göra om mitt bidrag? Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Laddar ner... Meh, den var ok. Btw jag trodde bara man fick ha 1 clip. Får jag göra om mitt bidrag? Håller med till 100%!. ^ Magic borde få en chans till. Redigerad 25 juli, 2005 av Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ja, det borde han få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ja det borde han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tack så mycket alla 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Sant. Här är mitt bidrag: http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=2211 Förvänta er inget jättebra... :S Edit: TGA verkar ej funka. Laddar upp på yousendit.com istället. Edit #2: http://s32.yousendit.com/d.aspx?id=1CLVSOE...A51LX450YAX3386 Edit #3: Sista lösningen: http://rapidshare.de/files/3316732/tavling.rar.html Hoppas det funkar då. :S Jag kan inte se ditt bidrag, du kan inte lägga upp det på samma sida som Mr.Magic la upp sitt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag kan inte se ditt bidrag, du kan inte lägga upp det på samma sida som Mr.Magic la upp sitt på? Kan ej, min film är 20mb. Men jag ska testa någon annan host, om jag hittar. Fast Rapidshare ska funka! Gå in på länken och tryck Free, sedan går du ner och väntar på att tiden går till 0 och laddar hem den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jo jag vet hur man gör, men sen när jag ska se den står det något om att datorn inte vet vilket program den ska spelas upp i eller något skit.. Så det har nåt mer .rar grejen att göra.. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Så det har nåt mer .rar grejen att göra.. Ladda ner WinRar här Min nya film Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Mr. Magic Kan du länka upp kläderna som du har på den på SA?? och skulle va skit schyst om du kunde skriva niXy^ eller munkeN på ryggen Redigerad 25 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts