Sir.Per Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) REGLER:Filmen får vara max 90sekunder stuntStunten måste utspela sej vid mount chilliadinget ändrande i handling.cfgingen modding som kan göra det lättare att göra stuntenBara spawna fordon och reduce traffic fusk/moden är tillåtnaMAN får inte rösta på sej själv!Alla får vara med och röstaMan ska lämna in filmen senast 1:a augMan får använda vilket forfon man villBedömning: Sätt 1 slutbetyg och den som får bäst betyg sammanlagt vinner! Sen räknar jag ihop alla poängen och den som får mest vinner. Sen lägger jag upp listan med alla poäng här. OBS! För och eftertexter räknas inte till dom 90 sek man har på sej OBS! Deltagare: Marklund: http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=2211 Mr.Magic: http://files.filefront.com/MrMagic_Tavling...;/fileinfo.html Redigerad 31 juli, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fy... jag skulle bara ha käkat alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hej jag tycker att vi borde göra en tävling om vem som är den bästa stuntaren på gtasajten. Reglerna: Max 30sek video (?) inget fusk ingen modding Bedömning redigering stunt musik Slutbetyg Sen räknar jag ihop alla poängen och den som får mest vinner. när tycker ni att man ska lämna in bidraget senast? Bra ide, men öka till 60 till 90 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Eller till "max en replay" man ska göra så myket som möjligt på 1 replay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hatar att spela in med replayfunktionen. Den suger balle. Sväng *hack* *hack* *hack* *hack* *hack* Sväng *bugg* *bugg* *bugg* *bugg* *bugg* Sväng... Aja, ni fattar vad jag menar. DEN ÄR HELT BUGGIG OCH FUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hatar att spela in med replayfunktionen. Den suger balle. Sväng *hack* *hack* *hack* *hack* *hack* Sväng *bugg* *bugg* *bugg* *bugg* *bugg* Sväng... Aja, ni fattar vad jag menar. DEN ÄR HELT BUGGIG OCH FUL! Exakt, det går inte att göra något med den skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hatar att spela in med replayfunktionen. Den suger balle. Sväng *hack* *hack* *hack* *hack* *hack* Sväng *bugg* *bugg* *bugg* *bugg* *bugg* Sväng... Aja, ni fattar vad jag menar. DEN ÄR HELT BUGGIG OCH FUL! Jepp, i gta : lc funka den. Ch den har inte updaterats sedan dess. så konstigt att den buggar? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Detta verkar ganska meningslöts, men det skulle kunna görs bättre. Istället för att allt är fritt skulle man kunna ha "veckans tema" eller liknande. Alltså att alla bidrag måste följa ett tema, t.ex. en vecka skulle man kunna ha "Mount Chiliad-tema" eller "Skatepark-tema". Dessa skulle alltså gå ut på att stuntet måste genomföras vid Mount Chiliad respektive skateparken. Man skulle även kunna ha andra teman, som inte är områdes begränsade, t.ex. "Infernus-tema" eller kanske "NRG-500 + Packer-tema" Vad tror ni om detta? Jag tycker iaf att om man skulle ha ett battle borde man ha något liknande det jag skrev. Nu åker jag bort ett par dar'. ha det bra. Btw, @ni-som-klagar-på-replaykvalitén: Hela min film var inspelad från replayläge och jag fick väldigt höga betyg på kvalité... Tänk på det... Redigerad 19 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Wörd Tackle. Men jag tycker man ska få använda Mods/Fusk som de hära: Mindre bilar NRG+Packer Spawner Väder fusk(så man ser bättre). Här är några upload-sidor: FileFront(1GB Kräver Registrering) The Gamers Alliance(1GB+ Kräver Registrering)? Rapidshare(50MB) Putfile (10MB) Redigerad 19 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tycker också det lät bra tackleberry ska vi ha det så istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 NU är jag äntligen hemma igen och letade snabbt upp denna topic. Men vad ser jag...? Inget har ju hänt! Ska vi satsa på det här eller? Jag skulle delta och likaså flera andra. Jag fick även en idé om att man troligen skulle kunna göra en grym stuntfilm senare, med alla de vinnande bidragen sammansatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kan ingen ta tag i detta nu? Tycker att sir.per kan bestämma ihop ett bra tema för omgång ett så vi får igång det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har ändrat lite nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bra ska börja direkt...bara så du vet så har du skrivit forfon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Reglerna är kanske inte som jag tänkt mig, men de är okej. Gör en ny tråd för varje tävling, många kommer att missa det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Doh kommer nog inte ställa upp i tävling #1 ...ska på semester nu. men sen så ska jag allt va me. Men bara en tanke... är inte en och enhalv minut lite väl kort? Redigerad 22 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har det kommit in några bidrag ännu? annars får ju jag göra ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Nej det har inte kommit in några bidrag för tävlingen startade idag. Edit: fan klockan var över 00:00 Redigerad 22 juli, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Letar i mina stunts... Edit: Okej, nu har jag hittat några vad vill ni helst se? 1. En lång Packer 2 Grind 2. En Wallride 3. En "Lucky" Grab 4. En Bump spin Edit2: Oj, såg att det måste vara på Mount Chiliad nu :/ Redigerad 24 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Synd att det är på Mt Chilliad bara, annars hade jag några snygga replays. Men jag kan väll dra upp min rotation med bil (nuvarande världsrekord). Edit: Snart är min klar! Redigerad 24 juli, 2005 av Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts