pejle Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 nån som har klarat the getaway och har hittat hemliga bilar på freeroming? jag vill veta var dom finns.. (ps. Tacksam för svar ds.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 nån som har klarat the getaway och har hittat hemliga bilar på freeroming? jag vill veta var dom finns.. (ps. Tacksam för svar ds.) Jag har klarat det och jag har hittat dom flesta bilarna. Här kommer lite hjälp iallafall: 1:Ta fram och titta på kartan som du fick med spelet när du köpte det.. 2:Åk så lågnt det går på Bayswater road sen tar du vänster och följer den blå muren som kommer att vara på högersida, sen så ser du en Alle( infart) åk in där och följ vägen så ser du ett stort lyxhus, där står en Nissan skyline R33 och en TVR Cerbera, om du tittar runt lite så ser du ett garage och inne där så finns det en Lotus Elise och en Gokart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 var ligger bayswater på the getaway på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HarryPotter Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 vart finns saaben i soho? jag hittar inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR.Vercetti Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 den finns i parkeringshuset där man dödar gängen i uppdraget "Painting the town red" på nedersta våningen men ta det försiktigt i trafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 bra då vet man de...jag hittade nån lamordini på nån gata men jag hittar nog inte dit igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts