nike7 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Jag hade tänkt att installera om hela datorn. Men jag vill spara min save-fil Var hittar jag den? I userfiles finns ju flera konstiga. ska man ha alla dom? Med tanke på att dom bara är nåra kb stora kan väll inte allt få plats där? Redigerad 18 juli, 2005 av nike7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Med tanke på att dom bara är nåra kb stora kan väll inte allt få plats där? Jo, det kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Få plats på vad diskette cd skiva ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Få plats på vad diskette cd skiva ?? Sparningen i dom där "mystiska" filerna. En sparning kan heta ungefär såhär: GTASAsf1.b om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sparningen i dom där "mystiska" filerna. En sparning kan heta ungefär såhär: GTASAsf1.b om jag minns rätt. ... aa, dem heter ungefär så. ... och dem är ungefär 200 kb stora. ... och, aa, dem får plats på [This-Kätt-Ehr] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 198 kb är dom alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 198 kb är dom alltid. Vad petnoga man kan vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts