CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Man ska ta hela bitar.. Inte dela>_> Man ska ta delade bitar.. Inte hela>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har smakat, smakar skit.. äter det aldrig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Sushi är verkligen asgott. Tänkte ta och äta det idag. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag gillar inte sushi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har ätit, har mått illa, aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har också testat en gång, kommer aldrig mer göra de kan jag lova, ingen annan i familjen heller för den delen haha , ingen gillade det, de slutade med att mamma fick stå o laga annan mat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aldrig ätit det, ser väldigt spyframkallande ut. Krävs nog en hel del för att få mig att smaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Inte mkt att hänga i julgranen men de duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kall ris med fiskfjäll... fyfan. Goda såser till dock. Fiskfjäll? När drömde du det? Ganska gott är det iaf, åt det på en japansk resturang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det faller inte mig i smaken, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aldrig smakat men kan tänka mig testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Aldrig smakat men kan tänka mig testa... Välkommen till klubben xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det ser mycket gott ut... men den enda jag testat var nån färdig öåda so stått i konsums kldisk hela dan... det var inte gott måste testa riktig nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Det ser mycket gott ut... men den enda jag testat var nån färdig öåda so stått i konsums kldisk hela dan... det var inte gott måste testa riktig nån gång Samma här. Redigerad 19 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts