Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad anser ni om denna, underbara maträtt med rå fisk? Det finns nästan inget som smakar bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 ALdrig ätit. MEn vill testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Aldrig smakat... låter så jävla äckligt så ja vill inte smaka... kanske ska smaka nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kall ris med fiskfjäll... fyfan. Goda såser till dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Är väl rätt ok maträtt, minns inte hur det smakade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vet att det låter inte så fräscht.. Men, är du på en plats där dom gör iordning sushin framför dig, så kan du känna lukten samt att du bara vill hoppa över disken och äta allt som är där. Ni som ej har smakat, Gör det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Äter inte katt Redigerad 18 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Aargh! Me 'ate offtopic>_> Ska jaga Sushi t dig så du vet vad de skapas av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ska jaga Sushi t dig så du vet vad de skapas av Min katt heter sushi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Min katt heter sushi Jag skrev faktist Rå Fisk där uppe Inget om katter, undrade om ni åt Sushi, rå fisk.. Fast alla kanske inte förstår det Katter är goda.. När de inte är elaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Sushi har jag käkat i skolan en gång, det var rätt gott faktiskt, fast det kanske är ännu bättre på ett riktigt ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Min katt heter sushi WTF det var det jag trodde när du sa att du inte äter katter!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Sushi har jag käkat i skolan en gång, det var rätt gott faktiskt, fast det kanske är ännu bättre på ett riktigt ställe? I skolan amagad.. Lyxskola Men, det är alltid bättre i restaurang, men bäst (som jag har sagt tidigare) när man får se hur dom gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Smakat det två gånger tror jag, inget vidare gott imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I skolan amagad.. Lyxskola Men, det är alltid bättre i restaurang, men bäst (som jag har sagt tidigare) när man får se hur dom gör Nja lyxskola vet jag ej, går Hotell Restaurang skola så jag har till och med lagat dt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det duger. inget man äter till vardags dock fast gillar inte kall mat dock:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Låter äckligt men man får väl prova nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Åt det för några dagar sen och till min stora förvåning så var det faktiskt gott. Däremot är det lite äckligt att ta en alltför stor bit av fisken i munnen. Redigerad 18 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Åt det för några dagar sen och till min stora förvåning så var det faktiskt gott. Däremot är det lite äckligt att ta en alltför stor bit av fisken i munnen. Man ska ta hela bitar.. Inte dela>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vill smaka, är sån, kan smaka nästan allt, fast det låter äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts