leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Kolla på bilden, där ser ni en exe fil som heter Hang Stan Trivia, jag får inte bort den, haft den i månader, riktigt störande, deletar jag så ståre, att den förmodligen används av ett annat program, aa ni vet vad jag menar, nån som vet hur jag får bort den? Edit: Bild också: Redigerad 18 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ser ingen bild, testa att ta bort den i felsäkertläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Bilden e där nu iaf. Hur startar man i felsäkert? sitter med en dell dator, windows professional om de e till nån hjälp, inte så vass på Bios grejer å liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 När den startar och det kommer massa tråkig text så hålelr du in F8 tills en meny kommer där kan du välja.. Återkom när du gjort det om det inget fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag hade så med en mapp. Men sen ville jag formattera ändå, och då försvann den ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Eller så laddar man ner KillBox (http://www.downloads.subratam.org/KillBox.zip), Det fungerar nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kolla vilken process som använder filen, du kanske kan avsluta den och sedan slakta filen. http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kolla vilken process som använder filen, du kanske kan avsluta den och sedan slakta filen. http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html Det är det killbox gör.. Den dödar processen och tar bort filen samt ev filer som lägger till filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är det killbox gör.. Den dödar processen och tar bort filen samt ev filer som lägger till filen. Okej, jag orkade inte kolla. Ska nog tanka, alltid bra att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag kan dock inte fatta vilken process som kan ta upp filen. Slewme: Jag har checka me felsäkert, CRAP, de funka inte. Detta är mina processer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag kan dock inte fatta vilken process som kan ta upp filen. Slewme: Jag har checka me felsäkert, CRAP, de funka inte. Detta är mina processer. Använd killbox, läs lite högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag kan dock inte fatta vilken process som kan ta upp filen. Slewme: Jag har checka me felsäkert, CRAP, de funka inte. Detta är mina processer. Tanka det jag länkade till och sök på filens namn. Har för mig att jag gjorde så förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur gör jag för att söka på HangStanTriviaSetup-dm.exe i programmet, orka gå igenom varje process. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur gör jag för att söka på HangStanTriviaSetup-dm.exe i programmet, orka gå igenom varje process. Vägra använda killbox, men vill du göra det krongligt så visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag testar killbox då, Curly, HangStan filen ligger o tar skit i explorer.exe, alla vet ju vad som händer om man stänger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag testar killbox då, Curly, HangStan filen ligger o tar skit i explorer.exe, alla vet ju vad som händer om man stänger det. Zindé.. Format C:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Killbox säger "file was deleted, men filen e kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 NU säger killbox att den inte går att ta bort, ja blir galen Sry för dubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 NU säger killbox att den inte går att ta bort, ja blir galen Sry för dubbel. Tästa att klicka i alternativet att den ska starta omd atorn och radera filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) .hittade, aa nu äre väll lugnt, testar reboota sen. tack sålänge, kanske återkommer. Redigerad 18 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts