Bubba Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hej! Kommer ni ihåg Car modding battle topicen som car modding mastern Tackleberry startade?? Jag undrar om någon vill hålla i en ny car modding battle för ja e ingen vidare på att hålla i saker.... Man kan ju hoppas att Tackleberry vill för då skulle det vara SUPER. // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tackle är nog upptagen med SA stuntingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag kan "återuppliva" den. Ge förslag på tävlingsobjekt så startar jag en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad e sa turneringen för något?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad e sa turneringen för något?? Sa STUNTINGEN när man åker runt i SA och stuntar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Här e några bilar som skulle kunna va roliga o modda: En bil Hummer En bil Min favorit.... Jag gillar mest den sista bilen..... Vilken vill ni modda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Här e några bilar som skulle kunna va roliga o modda: En bil Hummer En bil Min favorit.... Jag gillar mest den sista bilen..... Vilken vill ni modda?? Den sista verkar inge kul att modda! Ser redan ganska cool ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det har du rätt i men den kan bli ännu häftigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Här e några bilar som skulle kunna va roliga o modda: En bil Hummer En bil Min favorit.... Jag gillar mest den sista bilen..... Vilken vill ni modda?? Gärna någon annan men av dom så skulle Hummern och din favorit vara ok Jag är gärna med i tävlingen igen även om jag inte är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gärna någon annan men av dom så skulle Hummern och din favorit vara ok Jag är gärna med i tävlingen igen även om jag inte är så bra Asså du kan också komma med egna förslag jag bara la ut några som jag tyckte va grymma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Den skulle va härlig att modda.. Lexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Den skulle va härlig att modda.. Lexus Jag röstar på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vore stentuff och modda denna Orange-bil eller den här En bil eller denna Amazon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Lexus, min första riktigt nöjd Redigerad 19 juli, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Lexus, min första riktigt nöjd Oooh! Kolla, bajs! *Pekar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Oooh! Kolla, bajs! *Pekar* Tack för den röv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tack för den röv Vassego Grill-Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 riktigt nöjd Det ska du inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tackleberry ska du starta en ny topic till car modding battle??? Den kan typ heta car modding battle2 eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Här är några förslag på bilar som kan vara grymma att modda: Bil 1 (Honda s2000) Bil 2 (Nissan Skyline) Dom bilarna är från 2F2F så... det blir ju intressant att modda dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts