The_GTA_Boy_90 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Det heter Korv med Bröd.. Fick iden från Alltid Först Reklamen.. Hur uttalar du "Korv och "bröd" i en "mening" ? Alltså vad heter det? Hoppas ni fattar vad jag menar... Edit: Direkt länk till Reklam filmerna --->http://www.alltidforst.nu/alltidforst/sefilmer.htm# <--- Man lägger KORVEN i BRÖDET.. Alltså måste det ju heta Korv med bröd.. Men håller väl inte KORVEN i handen och lägger på BRÖDET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Korv med bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Korv med bröd Jag tar alltid och grillar korven innan jag grillar brödet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kov mé bö på äkta kalmaritiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Eh? Korv med bröd, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det borde heta Korv i bröd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det borde heta Korv i bröd! Biiiiiiig word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Korv med bröd. Edit: blev lite fel. Redigerad 13 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kov mé bö på äkta kalmaritiska Mer hjärndöd mening får man ju leta efter... gah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det heter korv med bröd, "bröd med korv" är bara nåt som Korvbrödsbagaren hittat på i reklamsyfte. 5990 vs 56 träffar på google säger väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts