SlewME Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ko'v med bröd. Här i Halmstad uttalar vi inte "R" Det stör jag mig på, när folk inte kan säga R. Vet inte varför. Men det känns som om att man fortfarade är 4år om man inte kan säga R. Bli inte sur nu, men det är min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ko'v med bröd. Här i Halmstad uttalar vi inte "R" Varför säger ni ko'v utan R om ni säger bröd med R? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Varför säger ni ko'v utan R om ni säger bröd med R? O.o Vi kan inte säga R efter en vokal, fråga mig inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vi kan inte säga R efter en vokal, fråga mig inte varför Okej O.o.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Säger "korv med bröd" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Säger varken eller, säger grillkorv eller varmkorv. Brödet är en självklar sak för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 "kormebrö" The only right thing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag åt Korvbagarens korvbröd idag. Men dom hade ju inte skrivit ut bäst före datum, bara bakdagen. Bröden var bakade den 15 och jag vet ju inte hur länge krovbröd håller sig fräscha. Men det smakade bra iaf, och det heter fortfarande Korv med Bröd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Weener med bröd säger jag.. gah...snark somnar snart >.< Redigerad 21 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Heter det en rak sväng eller ett rak sväng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Heter det en rak sväng eller ett rak sväng En rak sväng, unless ur from turkey ( no offence ) Redigerad 21 juli, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En rak sväng, unless ur from turkey ( no offence ) Frågan är bara hur många raka svängar det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Korv med bröd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Raggarballe. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tror nog alla säger korv med bröd. Att det skapas så mycket onödiga pollar nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En rak sväng, unless ur from turkey ( no offence ) Gick du på den simpla Finns inga raka svängar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En rak sväng, unless ur from turkey ( no offence ) Åwned xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man måste ju ha och laga korven för att lägga den i brödet... Vote: Korv med Bröd. Det är och förblir så . Slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Gick du på den simpla Finns inga raka svängar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vote: det som majoriteten votade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts