Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Vote: Det heter Korv med Bröd.. Fick iden från Alltid Först Reklamen.. Hur uttalar du "Korv och "bröd" i en "mening" ? Alltså vad heter det? Hoppas ni fattar vad jag menar... Edit: Direkt länk till Reklam filmerna --->http://www.alltidforst.nu/alltidforst/sefilmer.htm# <--- Redigerad 18 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Vote: Korv med bröd Säger det som i ett enda ord Redigerad 18 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vote: Korv med bröd Säger det som i ett enda ord What he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vote: Korv med bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det heter Bröd med korv det vet väl varenda svenne Närå säger Korv me' bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Om jag inte mins fel så finns redan en sådan topic, men vemfan bryr sig? Vote: Korv med bröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det heter Bröd med korv det vet väl varenda svenne Närå säger Korv me' bröd Du skrämde mig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Heter det penis i slida? Eller slida över penis? Vilket tar du först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 .vote: Det heter Korv med Bröd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Heter det penis i slida? Eller slida över penis? Vilket tar du först? Tycker du kan göra en egen poll om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hatar dom reklamerna. Så töntiga så det inte går vote: Korv med Bröd. Of course Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Raggarballe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Korven ligger ju i brödet... då e de bröd me korv... inte fan säger man väll smör med macka? bröd med korv brukade säga korv me bröd.. men har ändrat mig för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det heter Bröd med korv det vet väl varenda svenne Svensk säger han. Stör mig otroligt mycket på "det heter bröd med hamburgare", det gör det fan inte och det heter inte hamburgare med bröd utan bara hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ja men man har ju brödet i en servett.. då blir det ju servett med bröd och korv... nej fyfan man döper maträtten efter huvudingridiensen alltså korv... VOTE: Jag äter bara brödet.... hatar korv... möjligen french hot dog med en massa vitlökssås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Korv med bröd såklart. Det är korven som är huvudindrigensen (stavning?) i maten alltså är den först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Svensk säger han. ähh..smådetaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I reklamen är skejtaren mest lol. " det är bröd med korv som gäller!" Undrar om han blir mobbad i skolan nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Svensk säger han. Han sa svenne först, dom har ändrat nu. T: Korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Vote: Korv med bröd Fast jag tar brödet först Redigerad 20 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts