Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vilket Program ska jag använda för att bränna .img filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Orka bränna imgs. Öppna dom i deamon och bränn dom som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Orka bränna imgs. Öppna dom i deamon och bränn dom som vanligt. Mounta i daemon och kopiera till en tom DVD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nero funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nero funkar bra. Hur ska jag bränna den? DVD/Kategori(?)/Uppgift(?)/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Bränn DVD från image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Dvd Decrypter, helt klart utan tvekan, kanon program, strular aldrig, adda mig om jag ska skicka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Bränn DVD från image. Funkar bara med .nrg, .cue/.bin och .iso :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) I nero så kan jag välja bränna image fil i kategorierna.... Det står "bränn image till skiva" under kopiera och backup i nero om nu detta är till någon hjälp. Redigerad 18 juli, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 I nero så kan jag välja bränna image fil i kategorierna.... Det står "bränn image till skiva" under kopiera och backup i nero om nu detta är till någon hjälp. Vilken ska jag trycka på? http://img247.imageshack.us/img247/4337/nero5xt.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Orka bränna imgs. Öppna dom i deamon och bränn dom som vanligt. Vad tjänar man på att göra så? Redigerad 19 juli, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du slipper bränna den alls, men om du ska ha bort den från datorn, använd som sagt dvd decrypter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Orka bränna imgs. Öppna dom i deamon och bränn dom som vanligt. Står det inte i reglerna att man inte får prata om warez eller liknande? jävligt säkert av en mod att göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Står det inte i reglerna att man inte får prata om warez eller liknande? jävligt säkert av en mod att göra så Man får prata om warez, men inte länka osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Står det inte i reglerna att man inte får prata om warez eller liknande? jävligt säkert av en mod att göra så Vadå warez det är min...ehm...ehm...Familjefilm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Vilken ska jag trycka på? http://img247.imageshack.us/img247/4337/nero5xt.png Låt det vara som det är från början. Jag antar att du lyckades komma på hur man valde img-filen. Redigerad 19 juli, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Du slipper bränna den alls, men om du ska ha bort den från datorn, använd som sagt dvd decrypter. Vadå slipper bränna den alls? Han ville ju bränna den? GRIM(back: Det är Inget warezsnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vadå slipper bränna den alls? Han ville ju bränna den? Har jag påstått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Man får prata om warez, men inte länka osv.. Så om jag har prob med att mounta ett spel kan jag då beskriva problemet här utan att topicen lås osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Så om jag har prob med att mounta ett spel kan jag då beskriva problemet här utan att topicen lås osv? Njae. Mounta en "fil". Om du sedan säger "Jag behöver hjälp med att mounta Half-Life 2-IMG:en" så är det warezsnack som inte skall finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts